اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست مجدد حماس از ریاض برای آزادی بازداشت‌شدگان فلسطینی

یکی از رهبران جنبش حماس بار دیگر از مسئولان عربستان سعودی برای آزادی فوری یکی از رهبران این جنبش و همه بازداشت‌شدگان فلسطینی درخواست کرد.

درخواست مجدد حماس از ریاض برای آزادی بازداشت‌شدگان فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رأفت مرة» از رهبران جنبش حماس امروز سه‌شنبه از مسئولان عربستان سعودی خواست تا «محمد الخضری» از رهبران این جنبش و تمامی بازداشت‌شدگان فلسطینی را آزاد کند.

مرة تأکید کرد که استمرار بازداشت الخضری و برادران فلسطینی در عربستان سعودی، اهانت به ملت فلسطین و آرمان و روابط فلسطینی-سعودی است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، مرة همچنین از مسئولان عربستان سعودی خواست تا به قضیه بازداشت‌شدگان فلسطینی پایان داده و سریعا محاکمه این افراد را متوقف و آن‌ها را به خانواده‌هایشان بازگرداندند به ویژه اینکه این افراد جرمی مرتکب نشده‌اند.

حماس پیشتر اعلام کرده بود که عربستان سعودی حدود ۶۰ نفر از اعضا و هواداران این جنبش از جمله الخضری و فرزندش را از آوریل ۲۰۱۹ بازداشت کرده است.

به گفته مرة امروز سه‌شنبه قرار است عربستان سعودی جلسه محاکمه بازداشت‌شدگان فلسطینی از جمله الخضری را برگزار کند.

سازمان عفو بین‌المللی در فوریه گذشته درباره وخامت حال الخضری به دلیل عدم رسیدگی پزشکی به وی در زندان عربستان سعودی، ابراز نگرانی کرده بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول