اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۷۵۹۰ نفر در تویسرکان واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار شهرستان تویسرکان تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در این شهرستان را ۸۷ هزار و ۵۹۰ نفر اعلام کرد.

۸۷۵۹۰ نفر در تویسرکان واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان سیدرسول حسینی ظهر امروز در کار گروه امور بانوان و خانواده با اشاره به اینکه انتظار داریم جامعه بانوان به عنوان قشری تاثیرگذار برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مبلغ و مشوق باشند اظهار کرد: همه ما باید نسبت به سرنوشت کشورمان حساس بوده و برای ارتقای همه‌جانبه آن اهتمامی مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در تمام نقاط شهرستان شورای روستایی به حد نصاب برسد؛ اما تنها شرایط برای سه روستا مهیا نشد بیان کرد: زمینه برای  رقابت شوراها در شهر فرسفج بین ۹ نفر و شهر سرکان بین ۹ نفر و در شهر تویسرکان  برای ۴۵ نفر فراهم شده است

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ۸۷ هزار و ۵۹۰ نفر انتخابات پیش رو در شهرستان واجد شرایط هستند گفت: از این تعداد افراد واجد شرایط ۴۳ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۴۳ هزار و ۷۷۳ نفر زن در انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان تویسرکان می توانند رای دهند.

وی با اشاره به اختلاف بسیار کم نسبت جنسی زنان و مردان در شهرستان است، رای‌اولی‌ها تویسرکان در انتخابات را یک‌هزار و ۷۹۶ نفر اعلام کرد و از پیش بینی ۱۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان تویسرکان برای جمع‌آوری آرا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا خبر داد.

حسینی با اشاره به جایگاه دومی شهرستان تویسرکان به لحاظ فرهنگی طبق تحقیقات دانشگاه بوعلی گفت: انشاءالله مردم با فرهنگ و متدین شهرستان تویسرکان با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو همچون همیشه برگی زرین دیگر بر افتخارات این دیار رقم بزنند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول