اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتخابات پیش‌رو آزمونی مقدس برای ملت ایران است/تبیین خدمات نظام مشارکت حداکثری در انتخابات را تحقق می‌بخشد

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو آزمونی مقدس برای ملت ایران است چرا که دشمنان با تمام توان سعی دارد با استفاده از فضای مجازی و رسانه ای مردم را از مشارکت حداکثری در انتخابات منصرف کنند.

انتخابات پیش‌رو آزمونی مقدس برای ملت ایران است/تبیین خدمات نظام مشارکت حداکثری در انتخابات را تحقق می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان‌های دهگلان و کامیاران که با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مهاجر و انصار استان کردستان، اظهار کرد: مسئله انتخابات یکی از مسائل مهم و پرحاشیه است، انتخابات ۲۸ خردادماه جاری یک آزمون مقدس برای نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: امروز در فضای مجازی و حقیقی اهمیت انتخابات و مشارکت در این عرصه سیاسی در ابعاد مختلف مورد توجه است.

ماموستا محمدی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک نماد مقبولیت حکومت و حاکمیت از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: مشکلات زیادیدر بین سیستم مدیریتی وجود دارد که تغییر دولت‌ها می‌تواند زمینه گذر از این مشکلات را فراهم کند.

وی اضافه کرد: اینکه چه کسی قرار است سکان مدیریت قوه مجریه را به دست بگیرد تا بتواند زمینه رفع مشکلات، مقابله با ظلم و فساد و رفع مشکلات معیشتی مردم را فراهم کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

امام جمعه دهگلان اضافه کرد: دشمنان با تمام توان سعی دارد با استفاده از فضای مجازی و رسانه ای مردم را از مشارکت حداکثری در انتخابات منصرف کنند.

ماموستا محمدی بصیرت‌افزایی برای دفاع از ارزش‌های ملی و دینی ار از مهم‌ترین مولفه‌ها و راهکارها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: داشتن برنامه جامع برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از دیگر نکاتی است که به افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای بصیرت جامعه، دشمن‌شناسی اینکه صدایی که بر می‌خیزد از چه گلویی بلند می‌شود از اهمیت زیادی دارد این مهم در صورتی ممکن خواهد بود که شناخت کامل از دشمنان داشته باشیم.

امام جمعه دهگلان اذعان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید سامان پیدا کند، با گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت نظام باید گامی اساسی برای رفع مشکلاتی که وجود دارد برداشته شود.

وی با بیان اینکه تحولات و اقدامات توسعه‌ای زیادی در کشور به برکت انقلاب انجام گرفته است این خدمات باید به بهترین شیوه تبیین شود، گفت: نظام و اقتصادی که امروز یک تنه در برابر مستکبران ایستاده باید حمایت شود.

امام جمعه دهگلان اظهار کرد: پرهیز از نزاع‌های جناحی و غیره باید ملاک حرکت همه باشد، چرا رعایت اخلاق در دوران انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

ماموستا محمدی تاکید کرد: انتخابات خود بیمه کننده نظام است، اما متاسفانه برخی رفتارها که توسط نامزدهای انتخاباتی و یا طرفداران آنها صورت می‌گیرد موجب آسیب به نظام می‌شود.

به گفته وی، اینگونه رفتارها برای نظام ارزشمند جمهوری اسلامی هزینه خواهد داشت و بستر را برای سمپاشی دشمنان و توطئه افکنی‌ها فراهم خواهد ساخت.

امام جمعه دهگلان مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح را از مهم‌ترین اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب مردم باید انقلابی و معتقد به توانمندی داخلی باشد و در مقابله با فساد و ظلم ثابت قدم و مردم باور باشد.

ماموستا محمدی اضافه کرد: دولت پیر و بی‌توجهی کردن به جوانان توانمند به درد کشور ما نمی‌خورد اعتقاد به جوانان به عنوان پیشران‌های کشور از اهمیت زیادی برخوردار است مردم در انتخابات باید به این مولفه‌ها توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: همه دشمنان ما و در راس آنها استکبار جهانی در یک جبهه متحد علیه کشور و نظام ایران ایستاده اند امیدوایم ملت با ملاک قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن بیمه کردن این نظام الهی موجب ناامیدی دشمنان شوند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول