اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دشمن تلاش دارد دولت کارآمدی در کشور ما مستقر نشود

معاون آموزش بسیج اساتید با بیان اینکه انتخابات 1400 برای ما اهمیت تمدنی دارد، گفت: سعی دشمن بر این است که دولت کارآمدی مستقر نشود چون با آمدن دولت کارآمد مشکلات خیلی سریع مرتفع می شود و مردم از واقعیت‌ها آگاه می شوند.

دشمن تلاش دارد دولت کارآمدی در کشور ما مستقر نشود

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمود هاشمی معاون آموزش بسیج اساتید کشور در جمع اساتید بسیجی استان خراسان رضوی گفت: طبق وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل «ره» نسل حاضر در همه انتخابات‌ها باید حضوری فعال داشته باشند و عدم حضور به مثابه گناهی بزرگ است. 

وی تأکید کرد: امام می فرمایند: حفظ نظام از اوجب واجبات است و لذا انتخابات 1400 یک انتخابات تمدنی است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: همچنین به فرموده امام خامنه ای انتخابات لیله القدر است چرا که انتخاباتی که در یک روز انجام می شود، چهار سال و بعضاً هشت سال آینده را می سازد.

هاشمی افزود: ما می توانیم با انتخابات تمدنی 1400 گام دوم انقلاب را بیمه کنیم. در سالهای گذشته خصوصاً از سال 1370 تا 1399 به دفعات رهبر معظم انقلاب فرمودند که کشور و انقلاب در مرحله شکل گیری دولت اسلامی است که بعد از آن جامعه اسلامی و سپس تمدن نوین اسلامی شکل خواهد گرفت.

وی گفت: در بحث دولت اسلامی، فقط اسلامی شدن قوه مجریه مورد توجه نیست بلکه همه ارکان نظام اسلامی باید این تغییر را داشته باشند تا دولت اسلامی عملیاتی شود.

معاون آموزش سازمان بسیج اساتید گفت: به همین منظور است که می گوییم این انتخابات برای ما اهمیت تمدنی دارد و البته برای دشمن نیز از دو جهت دارای اهمیت است، یکی القای این نکته که انتخابات مهندسی شده است و لذا با مشارکت اندک برگزار گردد. دوم اینکه سعی بر این است که دولت کارآمدی مستقر نشود چون با آمدن دولت کارآمد مشکلات خیلی سریع مرتفع می شود و مردم آگاه می شوند.

هاشمی افزود: پس ما باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا جریان انقلابی و وابسته به مردم پیروز میدان شوند.

در پایان این جلسه هاشمی در خصوص برنامه های معاونت آموزش در سال 1400 توضیحاتی را به حاضران، ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول