اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

کاهش ابتلای هفتگی به کرونا در جهان به کمترین میزان در سه ماه گذشته

استعداد مبتلایان هفتگی به ویروس کرونا در جهان طی هفته‌ای که گذشت به کمترین میزان در سه ماه گذشته رسیده است.

کاهش ابتلای هفتگی به کرونا در جهان به کمترین میزان در سه ماه گذشته

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به میزان قابل توجهی رو به کاهش بوده به گونه‌ای که طی هفته‌ای که گذشت مجموع تعداد مبتلایان هفتگی به کمترین میزان در سه ماه گذشته رسیده است. البته روند افزایشی ابتلای کرونا در کشورهایی نظیر انگلیس و فیجی نشان می‌دهد که شیوع ویروس کرونا فعلا و به این زودی‌ها قرار نیست از بین برود.

وزیر بهداشت انگلیس اخیرا اعلام کرده که هنوز اعلام نظر در باره کاهش محدودیت‌های کرونایی در این کشور که تا 21 ژوئن ادامه دارد خیلی زود است. از امروز تایلند روند واکسیناسیون سراسری را آغاز کرده؛ چراکه می‌خواهد تا پایان سال جاری و از ابتدای سال جدید 2022 صنعت گردشگری خود را دوباره راه بیندازد.

در هند هم ایالت بمبئی روند مرحله به مرحله کاهش محدودیت‌های کرونایی را آغاز کرده؛ چراکه مبتلایان روزانه به کرونا در این کشور به کمترین میزان از اوایل ماه آوریل تاکنون رسیده است. تعداد کل مبتلایان به کرونا در جهان از مرز 173.3 میلیون نفر گذشته و تاکنون 3.7 میلیون نفر به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

شرایط خرید مصرف‌کنندگان در چین از عبور تقریبی این کشور از بحران کرونا حکایت دارد. چین برای کودکان پیش دبستانی، واکسیناسیون اضطراری کرونا به راه انداخته و بسیاری از شرکت‌ها در انگلیس هم نگران تداوم اعمال محدودیت‌های کرونایی در پی افزایش تعداد مبتلایان روزانه در این کشور هستند. 

طی هفته گذشته و بنا به اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، 3 میلیون نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده‌اند. 

کاهش ابتلای کرونا در هند و روند واکسیناسیون سراسری در جهان باعث شده تا برای ششمین هفته متوالی شاهد کاهش تعداد مبتلایان هفتگی به کرونا باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول