اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ستادهای مردمی آگاهی مردم را برای انتخاب درست بالا ببرند

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در شهرستان خرم‌آباد گفت: ستادهای مردمی آگاهی مردم را برای انتخاب درست بالا ببرند همچنین بایستی این حقیقت که تغییر دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند را برای مردم تبیین کنند.

ستادهای مردمی آگاهی مردم را برای انتخاب درست بالا ببرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مجید طائف در جمع تعدادی از اصناف این شهرستان اظهار داشت: اصناف باید با استفاده از روش‌های تبلیغاتی گوناگون زمینه شرکت این قشر بزرگ و تاثیر گذار  جامعه را در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی و اقناع افکار عمومی برای حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی همه آحاد اسلامی به ویژه فعالین ستاد مردمی است، افزود: اعضای کمیته‌ها بایستی این حقیقت که تغییر دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند را برای مردم تبیین کنند.

طائف تصریح کرد: مردم در صورتی که از وضعیت اقتصادی و معیشتی امروز خود ناراضی هستند بایستی با حضور گسترده پای صندوق‌های رای زمینه ایجاد دولت جهادی و جوان و انقلابی را در کشور ایجاد کنند.
 

رئیس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رئیسی در خرم‌آباد بیان کرد: هدف اصلی ستاد بسترسازی برای شرکت پرشور مردم و انتخاب اصلح می‌باشد و در این زمینه با تمام ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی همکاری لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول