اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/ افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز

سرپرست پلیس راه مازندران گفت:  از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/ افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

وی افزود: خودروهایی که قبل از تشدید محدودیت‌ها وارد استان شده و همچنین برخی از خودروهای دارای مجوز محورهای شمال را پرترافیک کرد.

سرپرست پلیس راه مازندران به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال ، تصریح کرد:  همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و نسبت به برگشت خودروها و اعمال قانون اقدام می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: طی چهار روز گذشته تاکنون ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون ۲هزار و ۹۰ دستگاه خودرو و همچنین برگشت به مبدا یک‌هزار و ۳۴۷ دستگاه خودرو اقدام کردند.

عبادی تصریح کرد: هرچه به ساعات پایانی نزدیک می‌شویم شاهد افزایش ترافیک هستیم که لازم است مردم زمان بازگشت را به‌گونه‌‌ای کنند تا درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

وی در پایان گفت: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول