اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اسفندیار: معروف بهترین کاپیتان است/ مرحله به مرحله بهتر می‌شویم

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: به نظر من سعید معروف بهترین کاپیتان است.

اسفندیار: معروف بهترین کاپیتان است/ مرحله به مرحله بهتر می‌شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارستان در رقابت های لیگ ملت های 2021 اظهار داشت: ما این هفته را با پیروزی سپری کردیم و می‌رویم استراحت کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی بهتر و بهتر شویم.

وی ادامه داد: حضور معروف بسیار مهم است. او کاپیتان و بازیکن مهمی برای تیم بوده و بسیار ارزشمند است. من فکر می کنم او بهترین کاپیتان است و عملکردش در بازی خیلی خوب بود. او انرژی خوبی به تیم می دهد. در هر بازی اگر معروف بیرون از ترکیب باشد به بازیکنان انرژی می دهد و اگر داخل باشد فشار می آورد که بهتر، بهتر و بهتر باشیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما در بازی امروز و در بازی اول و سوم سرویس های خوبی زدیم. در بازی دوم خیلی خوب نبودیم، اما مرحله به مرحله بهتر شدیم. در نهایت من فکر می‌کنم سرویس و دفاع‌مان بهتر شده است.

اسفندیار گفت: من خیلی خوشحالم که بازی را بردیم و هفته را با برد تمام کردیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و این پیروزی ها ادامه پیدا کند تا مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول