اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بانیان وضع موجود، مناظره اقتصادی را با مباحثات نازل سیاسی به حاشیه کشاندند

فعال سابق دانشجویی گفت: در مناظره روز گذشته شاهد تسلط کاندیداهای جریان انقلاب بر موضوعات و مسائل اقتصادی بودیم و آنها برنامه‌ خود در این زمینه را ارائه کردند که این نقطه قوت کاندیداهای جریان انقلاب در مقابل جریان رقیب بود.

بانیان وضع موجود، مناظره اقتصادی را با مباحثات نازل سیاسی به حاشیه کشاندند

سعید طلوعیان فعال سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره  اولین مناظره کاندیداهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه اقایان مهرعلیزاده و همتی با دروغگویی در مناظرات و بی‌اخلاقی در کلام نشان دادند اخلاق و فرهنگ را هم فدای سیاسی کاری و کسب قدرت می‌کنند.

دبیرکل جمعیت ایران فردا یادآور شد: تلاش برای کسب رای و قدرت‌گیری با رویه‌های غیراخلاقی علاوه بر اینکه با پیمودن این مسیر توسط روحانی در سال ۹۲ و ۹۶ به لحاظ کارایی منقضی شده است، می‌تواند فرهنگ سیاسی کشور را در معرض تهدید و آسیب قرار دهد.

طلوعیان یادآور شد: چیزی که در مناظره اول که با موضوع اقتصادی برگزار شد شاهدش بودیم تسلط کاندیداهای جریان انقلاب بر موضوعات و مسائل اقتصادی و ارائه برنامه‌ و گفتمان‌ در این زمینه بود و این نقطه قوت کاندیداهای جریان انقلاب در مقابل جریان رقیب بود.

وی تاکید کرد: به نظر من آیت‌الله رئیسی با رعایت متانت و حفظ اصول اخلاقی، تاکید بر ارائه برنامه‌های تخصصی و عدم ورود به مباحث نازل و حاشیه‌ای، توانستند چهره‌ای کارآمد، بی‌حاشیه و دلسوز از خود برای مخاطبان مناظره تصویر کنند و عملا پیروز مناظرات باشند.

طلوعیان اظهار داشت: در این مناظره شاهد بودیم که آقای همتی با وجود آنکه شعار می‌داد که اجازه دهیم تا سیاست ذیل اقتصاد تعریف شود اما خود عملا کل فرصت مناظره اقتصادی را با برخی از مباحثات نازل سیاسی به حاشیه کشاند و در زمان‌هایی که در مناظره اقتصادی داشت اغلب به بحث‌های سیاسی پرداخت و با تهمت و تخریب و دروغ سعی در سیاسی کردن مباحث اقتصادی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول