اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات الحشد الشعبی علیه عناصر داعش و مخفیگاه‌های آن در جنوب سامراء

مرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای این سازمان امروز در جنوب سامراء شش مخفیگاه عناصر داعش را منهدم و ضمن توقیف مهمات آنها یکی از این تروریست‌ها را کشته و یکی دیگر را زخمی کردند.

عملیات الحشد الشعبی علیه عناصر داعش و مخفیگاه‌های آن در جنوب سامراء

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که امروز شنبه یک تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و شش مخفیگاه این گروهک تروریستی را در جنوب شهر سامراء منهدم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این مرکز در بیانیه‌ای گفت: واحدی از نیروهای تیپ۴۱ الحشد الشعبی با همکاری نیروهای امنیتی به پیگرد عناصر داعش در منطقه السراء در ناحیه یثرب ادامه دادند و توانستند بیش از شش مخفیگاه را منهدم و یکی از تروریست‌ها رابه هلاکت رسانده و یکی دیگر را هم زخمی کنند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای الحشد الشعبی همچنین یک کمربند انفجاری و چندین بمب دستی متعلق به تروریست‌ها را در این عملیات کشف و ضبط کردند و عملیات همچنان ادامه دارد.

سامراء در استان صلاح‌الدین به مرکزیت تکریت در ۱۷۵ کیلومتری بغداد است. مرقدهای مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) در سامراء قرار دارد.

از زمان آزادسازی شهر موصل در ژوئن ۲۰۱۷ و پایان خلافت ادعای داعش، بسیاری از عناصر تروریستی با فرار از شهر در مناطق بیابانی و کوهستانی عراق مخفی شده و هسته‌های کوچک را تشکیل داده‌اند و هر از گاهی به نیروهای نظامی و غیرنظامیان حمله می‌کنند. تاکنون دهها عملیات پاکسازی در استان‌های مختلف عراق صورت گرفته و این عملیات‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول