اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جهادی‌ها برای ایرانشهری‌ها یک مدرسه کوچک ساختند+عکس

مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه‌ ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) گفت: اعضای گروه ما مدرسه‌ای دو کلاسه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهرستان ایرانشهر احداث کردند.

جهادی‌ها برای ایرانشهری‌ها یک مدرسه کوچک ساختند+عکس

علیرضا گزمه، مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه‌ ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س)  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از افتتاح یک مدرسه دو کلاسه در روستای محروم و صعب‌العبور چاه قزلباش بخش بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر با کمک‌های مردمی خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه به نام مبارک حضرت خدیجه‌کبری سلام‌الله‌علیها نام‌گذاری شد.


ساخت مدرسه‌ای دو کلاسه با کمک‌های مردمی در شهرستان ایرانشهر

وی افزود: این مدرسه توسط گروه جهادی حضرت ام‌المومنین خدیجه‌کبری سلام‌الله‌علیها و از راه کمک‌های مردمی در یکی از روستاهای دورافتاده و محروم شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان ساخته شد و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری رسید.

گزمه با اشاره به اینکه این مدرسه در مساحت ۴۲ مترمربع ساخته شد و دارای دو کلاس برای بهره‌مندی ۲۲ دانش آموز پایه‌های اول تا ششم دبستان است، تصریح کرد: پیش از آن، مدرسه قدیمی روستا، ساختمانی قدیمی و فرسوده بود که امکان تخریب و آسیب جانی برای دانش آموزان در آن وجود داشت که با همت اعضای جهادی گروه ما، ساختمان جدید بنا شد.


نام گذاری این مدرسه به نام حضرت خدیجه کبری (س)

مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه‌ ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) با بیان اینکه این مدرسه در بازه زمانی ۶ ماهه ساخته شد، خاطرنشان کرد: در مجموع برای خرید زمین، تهیه مصالح و ساخت این مدرسه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی هزینه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول