اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

چرا رهبر انقلاب از اتهام‌زنی‌ها گلایه کردند؟

اگر تخریب و اتهام زنی در جامعه به صورت رویه در آید، هیچ شخصی از این سیئه مصون نخواهد ماند و افراد صالح نیز مانند افراد طالح هتک حرمت خواهند شد.

چرا رهبر انقلاب از اتهام‌زنی‌ها گلایه کردند؟

خبرگزاری فارس - گروه مسجد و هیأت: اگر به سیره عملی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی نگاه دقیق و عمیقی داشته باشیم، می‌نگریم که وجود عزیزشان از رویه شدن اتهام‌افکنی و تخریب بی‌جای اشخاص در جامعه همیشه در طول دوران نورانی رهبری شان، آحاد جامعه را بر حذر داشته‌اند.

یادمان هست حتی در مورد برخی اشخاص که متهم به فساد اقتصادی شده و پرونده باز در دستگاه قضایی داشته‌اند، نیز همین رویه را داشته و دارند؛ از لسان مبارکشان شنیده‌ایم که فرموده اند: «قبل از اتقان و اطمینان از جرم، از طرح نام اشخاص در فضای مجازی و افواه عمومی ممانعت شود»!

چرا که اگر تخریب و اتهام زنی در جامعه به صورت رویه در آید، هیچ شخصی از این سیئه مصون نخواهد ماند و افراد صالح نیز مانند افراد طالح هتک حرمت خواهند شد. 

اکنون پس از اعلام عدم احراز صلاحیت برخی ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری، پرداختن به دلیل عدم احراز صلاحیت، بدون علم و اطمینان، هم جفای به شورای محترم نگهبان است که متهم به افراطی‌گری می‌شود (چرا که ادله محکم ایشان برای عدم احراز صلاحیت یک شخص، محدود به یک دلیل سست نمی شود) و هم جفا در حق آن شخص که مورد اتهام قرار گرفته است که دلایل عدم احراز صلاحیتشان چیزی غیر از دلیل شایع در فضای مجازی است.

فرمایشات حکیمانه معظم له، نسبت به عمل منطقی، مستدل، محکم و متعهدانه شورای نگهبان مبنی بر عدم احراز صلاحیت برخی ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری هیچ اشعاری ندارد و فقط در مورد حرف و حدیث‌های بدون علم در فضای مجازی است!

آری! اکنون وقت بیان نواقص افرادی که صلاحیتشان احراز نشده نیست و باید مردم را با منطق و استدلال به حضور حماسی و انتخاب اصلح فرا خواند. باشد که نهضت تواصی به حق در جامعه فراگیر شود و نام تک‌تک‌مان جزء انصار مخلص و صادق حضرت امام خامنه‌ای روحی فداه در لوح محفوظ ثبت شود.

یادداشتی از حجت‌الاسلام حجت الله ذاکر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول