اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود/ برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌آباد با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از تبلیغات زودهنگام در فضای حقیقی و مجازی گفت: تخلفات کاندیداها در فضای مجازی رصد و پیگیری می‌شود.

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود/ برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدعلی ناصری، پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور تخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: تمام تلاش ما افزایش مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای است.

وی با اشاره به ‌ارسال گزارشاتی مبنی بر تخلفات برخی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، گفت: تمام تخلفات کاندیداها رصد و پیگیری می‌شود این در حالی است که عمده تخلفات در حال حاضر تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و حقیقی است.

ناصری با اشاره به اینکه دشمن از ارزش‌های دینی و تفکرات شیعی ما می‌ترسد، افزود: از طرفی قدرت دفاعی ما هم در حد عالی است کمااینکه در دوران دفاع مقدس اوج وحدت و قدرت ملت ایران بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد با اشاره به اینکه آخرین وضعیت کاندیداهای رد صلاحیت شده شهر و روستاهای خرم‌آباد تا چند روز دیگر اعلام می‌شود چراکه برخی‌ اعتراضات در مرحله بررسی شکایات هستند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیر توسط ملت شریف ایران رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بودند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند کمااینکه مردم‌ ما در دفاع مقدس با دست خالی جلو دشمن ماندند آن هم در شرایطی که ما سیم خاردار هم نداشتیم و گاها از سلاح‌هایی که از عراقی‌ها می‌گرفتیم، استفاده می‌کردیم.

ناصری با بیان اینکه ملاک تایید یا رد صلاحیت‌ها کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مراجع چهارگانه بوده است، ادامه داد: اگر کسی در این مراجع موردی نداشته باشد تایید شده است از طرفی مسائل شرعی در تایید صلاحیت‌ها باید مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد گفت: با تخلفات انتخاباتی قبل از موعد برخورد می‌شود چراکه این به ضرر و اجحاف در حق دیگر کاندیداها است، تصریح کرد: با همکاری و مشارکت پلیس فتا و پلیس امنیت ار تخلفات انتخاباتی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول