اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعلام آمادگی بسیج دانشگاه علامه برای میزبانی از مناظره همتی و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه ای برای برگزاری و میزبانی از مناظره تخصصی بین عبدالناصر همتی و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی بسیج دانشگاه علامه برای میزبانی از مناظره همتی و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه ای برای برگزاری و میزبانی از مناظره تخصصی بین عبدالناصر همتی و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اولویت اساسی «مسائل اقتصادی» در انتخابات پیش رو و نیاز به پرداخت علمی و کارشناسانه به چنین موضوعاتی از سوی نهاد علم و دعوت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از حضرتعالی برای مناظره تخصصی، بسیج دانشجوییِ دانشگاه علامه طباطبایی (ره) آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره در دانشکده اقتصاد این دانشگاه اعلام می‌‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه همچنین تاکید کرده است: امید است برگزاری این چنین مباحثاتی در یکی از قطب‌های علمی اقتصاد کشور، انتخاب اصلح توسط ملت بزرگ ایران را یاری رساند و فضای سیاسی کشور را از هرگونه شعارزدگی و بی‌ برنامه‌گی به سوی انتخاب بهترین راهبرد‌ها جهت اعتلاء کشور عزیزمان پیش برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول