اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پس از خداحافظی با مادرید؛ زیدان در شهر میلان رویت شد +فیلم

خبرنگارهای ایتالیایی از حضور زیدان در شهر میلان خبر دادند.

پس از خداحافظی با مادرید؛ زیدان در شهر میلان رویت شد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، زیدان با انتشار نامه‌ای پر از درد و شکایت از جمع رئال مادرید خداحافظی کرد و مدعی شد که سران مادرید به او اعتماد کافی نداشتند.وی در نامه خود نوشت که پرز به او پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و او نیز از شرایط رسانه‌ها و عدم حمایت مدیریت خسته شده است. 

سرمربی پیشین رئال با خداحافظی خود باعث شد تا بسیاری از آینده وی صحبت کنند و شایعاتی را منتشر کنند که زیدان می‌خواهد به کدام تیم برود. این شایعات از یوونتوس آغاز شد و بسیاری معتقد بودند که مقصد او تورین است ولی خیلی زود آلگری با سران یووه به توافق رسید و این شایعه به پایان رسید. 

با اینکه بسیاری معتقدند که زیدان در این فصل بدون تیم خواهد ماند ولی او در شهر میلان رویت شده و حالا دوباره بازار شایعات داغ شده است. با توجه به اینکه اینترمیلان با اینزاگی به توافق رسیده و میلان نیز می‌خواهد با پیولی ادامه دهد موضوع حضور وی در شهر میلان خیلی نمی تواند به آینده کاری وی ربط داشته باشد و شاید زیزو برای سیاحت به این شهر رفته است.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

با این حال برخی معتقدند که زیدان نمی‌خواهد امسال بی تیم بماند. برای همین متذکر شدند که او منتظر پایان یورو است تا جانشین دشان در تیم ملی فرانسه شود. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید دید تا انتهای یورو چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول