اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مفتی عمان به مقاومت فلسطین و حامیان آن: مبادا وحدتتان از هم بپاشد

مفتی عمان در پیامی به گروه‌های مقاومت فلسطین و پشتیبان این گروه‌ها ضمن اشاره به پیروزی مهم آن‌ها در جنگ اخیر، بر تداوم وحدت این گروه‌ها تأکید کرد.

مفتی عمان به مقاومت فلسطین و حامیان آن: مبادا وحدتتان از هم بپاشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد بن الخلیلی» مفتی عمان، شامگاه چهارشنبه، در حساب کاربریش در شبکه توئیتر پیامی برای گروه‌های مقاومت فلسطین مخابره کرد.

مفتی عمان نوشت: «این پیروزی پرارزش و فتح مبین در رویارویی مقاومت اسلامی با دشمن اشغالگر، تأثیر بسزایی بر آن‌ و دوستانش داشت؛ کسانی که دلشان بیمار است؛ از‌این‌رو همگی‌شان در تلاشند این پیروزی را از راه شکاف‌افکنی، اختلاف‌پراکنی و حزب‌گرایی در میان مقاومت و مؤمنانی که آن‌ها را حمایت می‌کنند، در نطقه خفه کنند با شعله‌ور کردن فتنه اختلافات فرقه‌ای».

احمد بن الخلیلی ادامه داد: «از‌این‌رو من از مقاومت و هر آن کسی که آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، می‌خواهم به این مسئله توجه کنند تا این تلاش‌ها منجر به از هم پاشاندن وحدت و متلاشی کردن سختی آن‌ها نشود».

مفتی عمان پایان خود را با آیه ۴۶  سوره انفال به پایان برد: «وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ».

(و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یکدل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول