اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آماده مناظره درمورد طرح‌های اقتصادی آقای رئیسی هستیم

سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت: ضمن بیان اینکه از طرح های اقتصادی مان دفاع می کنیم و آماده مناظره درمورد آنها هستیم گفت: در خصوص طرح هایی که وعده داده ایم مُصِر هستیم و روی قولمان می ایستیم.

آماده مناظره درمورد طرح‌های اقتصادی آقای رئیسی هستیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس مهدی دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز(چهارشنبه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با بیان اینکه تیم اقتصادی کنار آقای رئیسی شناخته شده هستند و در برخی حوزه های مثل مسکن افرادی مثل آقای نیکزاد حضور دارند، گفت: برنامه های رئیسی قابل اجرا هستند و قول وام‌های چندصد میلیونی و وعده های آنچنانی نداده ایم.

دوستی ضمن بیان اینکه از طرح های اقتصادی مان دفاع می کنیم و آماده مناظره درمورد آنها هستیم، گفت: در خصوص طرح هایی که وعده داده ایم مُصِر هستیم و روی قولمان می ایستیم.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی بعد از تایید صلاحیت ها علاقه مند به رقابتی بودن افراد بودند و در این راستا تلاش‌هایی هم  معتقد به کاهش رقابت نیستند و هیچ مذاکره ای درمورد کنار رفتن فردی انجام نشده است گفت: آیت الله رئیسی پرچمدار جبهه انقلاب است و برخی کاندیدهای عدم احراز صلاحیت شده نیز از ایشان حمایت کردند. 

دوستی در پاسخ به سوال فارس درخصوص برخی ادعاها در مورد مغفول ماندن سیاست های خارجی در صورت پیروزی رئیسی اظهار داشت: پرونده‌های ما در عرصه سیاست خارجه و منافع مشترک ما با کشورهای حوزه قفقاز، چین و هند و تنوع بخشی در سیاست خارجه و مسئله دیپلماسی اقتصادی در برنامه‌های رئیسی پررنگ است.

وی افزود: انواع دیپلماسی مثل دیپلماسی فرهنگی در کارگروه‌های ستاد ایشان وجود دارد اما سرنوشت کشور به مذاکره با چند کشور محدود نخواهد بود و روابط دیپلماسی باید در خدمت معیشت مردم باشد.

دوستی در پاسخ به این سوال چه تضمینی وجود دارد که وعده‌های انتخاباتی آقای رئیسی محقق شود، گفت: ما در خصوص وعده‌هایی که داده‌ایم از آنجایی که با در نظر گرفتن شرایط موجود بوده و هیچ شرطی برای تحقق آن نگذاشتیم و تحقق آن را وابسته به شرایط بیرونی نکردیم مصر هستیم و روی قولمان خواهیم ماند که همانطور که آیت‌الله رئیسی گفتند تمام وعده‌هایی که در قالب مناظرات انتخاباتی و در طول تبلیغات انتخاباتی به مردم داده می‌شود قطعا هم خود آیت‌الله رئیسی و هم تمام تیم ایشان مصر به تحقق آن هستند.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد آیت‌الله رئیسی افزود: ما فقط 5 درصد انرژی کشور را در صنعت پتروشیمی استفاده می‌کنیم که خروجی آن بیش از 70 درصد صادرات برای کشور است و از سوی دیگر تقریبا 13 هزار بنگاه کوچک و متوسط ما تنها یک درصد از انرژی کشور را ارتزاق می‌کنند و این در حالی است که تلفات انرژی در کشور ما نزدیک به 13 درصد است.

وی تاکید کرد: بالا بردن این سمت به صورت پلکانی از یک درصد در گام‌های متفاوت یکی از برنامه‌های اصلی ما است و اگر بتوانیم تامین پایدار خوراک را انجام دهیم و با حمایت‌های دولتی فناوری نسل چهارم و نوسازی ماشین آلات را داشته باشیم می‌توانیم گام اصلی را در راه تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسط برداریم.

سخنگوی ستاد رئیسی تاکید کرد: هیچ کدام از گمانه زنی های رسانه ای در مورد کابینه احتمالی سید ابراهیم رئیسی صحت ندارد، در صورت اعتماد مردم کابینه ای جوان، تازه نفس، نخبه، کارامد و فراجناحی تشکیل خواهد شد.

 دوستی در واکنش به برخی شایعات در مورد انتخاب معاون اول و اعضای کابینه تصریح کرد: گمانه زنی های رسانه ای درباره ترکیب کابینه سید ابراهیم رئیسی و نام بردن از برخی چهره ها کاملا اشتباه و غیر واقعی است.

وی ضمن اشاره به برخی اقدامات تخریبی صورت گرفته پیرامون برنامه ها و فعالیت های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد: گمانه زنی های موجود در فضای مجازی و رسانه ای پیرامون کابینه احتمالی ایشان هم از همین جنس بوده و هیچ اعتباری ندارد کابینه دولت سید ابراهیم رییسی در صورت اعتماد مردم و پیروزی در انتخابات فراجناحی خواهد بود.

 سخنگوی شورای هماهنگی ستاد آیت‌الله رئیسی ضمن تاکید بر شایسته محوری و کارآمدی در کابینه رئیسی اظهار داشت: جوانان نخبه و متخصص، تازه نفس، کارآمد، انقلابی و شایسته ترکیب اصلی کابینه آقای رئیسی را تشکیل خواهند داد و دولت مردمی بنا دارد از تمام ظرفیت های کمتر استفاده شده در کشور بهره برده و با کمک این افرادِ شایسته گامی بلند و استوار به سمت ایران قوی بردارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول