اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اصلاح‌طلبان تندرو هر وقت در قدرت نباشند حرف دشمن را تَکرار می کنند

یک مدرس دانشگاه در واکنش به بیانیه انتخاباتی اخیر یکی از تشکل‌های اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان تندرو مادامی که در ساختار قدرت نباشند علیه تمام ارکان نظام در نقش اپوزیسیون ظاهر می شوند و حرف دشمن را «تَکرار» می کنند!

اصلاح‌طلبان تندرو هر وقت در قدرت نباشند حرف دشمن را تَکرار می کنند

آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات برخی اصلاح‌طلبان در باره انتخابات پیش رو گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در شرایطی برگزار خواهد شد که انقلاب اسلامی چهل و دو سالگی خود را جشن گرفت و در نگاهی به گذشته خود، ظهور و سقوط جریاناتی را دید که نتوانستند به آرمان های انقلابی خویش وفادار بمانند.

عضو اندیشکده اسرا تاکید کرد: عده ای تناقض اندیشه هایشان را با حکومت اسلامی دریافتند و ترجیح دادند با خروج از حاکمیت در نقش اپوزیسیون و برانداز به انتقاد دایمی از همه چیز و همه کس بپردازند و برخی با رخنه در ساختارها طی ۸ سال اخیر با به تعطیلی کشاندن امورات مملکت برنامه‌ای جز گره‌زدن تمام شوؤن کشور به برجام و «برجامیزاسیون» به ملت ایران ارائه ندادند و معیشت مردم را در انتظار توافق موقت ژنو، امضای کری، توافق برجام، تایید شورای امنیت، اجرای برجام، خروج امریکا، اینستکس ، تماس مکرون و اکنون مذاکرات وین ، به گروگان گرفتند و با بستن دهان منتقدین و دلواپسان انقلاب و با بیسواد و بدون شناسنامه خواندنشان در دهه ۹۰ رکوردار بزرگترین خسارات اقتصادی و امنیتی برای ایران عزیزمان شدند. 

مولف کتاب کروبی در مدار سقوط افزود: «تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام» ؛ این جمله ای بود که خمینی کبیر برای جنگی بی پایان با منافقینی که همدستی با دشمنان اسلام را به حلاوت خدمت در حکومت اسلامی ترجیح می دهند به یادگار گذاشت و راه تبری جستن از آنها را برای پیروانش زنده نگه داشت. ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، عصر پوست اندازی انقلاب است.

وی ادامه داد: جریان چپ موسوم به خط امام(ره) که در قامت «مجمع روحانیون» ، سالهاست نقش پدرخواندگی طیف موسوم به اصلاح طلبان را ایفا میکند به دلیل فروکاسته شدن از هیجانات انقلابی شان و به تعبیر مؤلف کتاب «کالبدشکافی چهار انقلاب» کرین برینتون، با هضم شدن در ساختار بوروکراتیک حاکمیت ، در بیم آشکار شدن ماهیت سست اندیشگی خویش به تقابل همه جانبه با انقلابیونی برخاسته اند که در عصر ضد انقلاب ، آرمان های بنیادین و شکل دهنده انقلاب اسلامی را نگهبانی می کنند.

این مدرس دانشگاه گفت: بیانیه انتخاباتی اخیر مجمع روحانیون مبارز، که تجلی یک سقوط تمام عیار از آرمان های انقلاب اسلامی را از این جریان به نمایش گذاشت و در همنوایی کامل با اپوزیسیون تحریم کننده انتخابات صادر شده در حقیقت محصول همنشینی و ارتباط با مهره های هرز شده و دلبسته به آمریکاست.

وی گفت: این تشکل اصلاح طلب بعنوان یکی از شرکای اصلی وضع موجود که در پیوندی استراتژیک از خرداد۹۲ تاکنون با حمایت آشکار رییس شورای مرکزی‌اش از حسن روحانی، مسبب روی کار آمدن دولتی شد که رشد ۷۰۰ درصدی قیمت دلار ، رشد ۶۴۷ درصدی قیمت مسکن در تهران ، توزیع ناعادلانه ثروت در بحث یارانه ها ، به اتمام نرساندن ۶۰ درصد طرح های عمرانی در زمان مقرر ، خسارت محض برجامی ، رکوردار تورم ۴۹ درصدی ، کاهش ۷۰ درصدی تولید و عرضه مسکن و بسیاری خسارات اقتصادی و امنیتی را طی ۸ سال اخیر بر کشور تحمیل کرد.

پاک‌اندیش افزود: این جریان سیاسی که امروز طلبکارانه ضمن مخالف خوانی نقش اپوزیسیون بر خود گرفته و با صدور بیانیه ای نمایشی در راستای جان بخشیدن به صحنه کارگردانان فتنه آمریکایی- صهیونیستی ۸۸ علیه شورای نگهبان شانتاژ رسانه ای می کند. فقدان باور عمیق به مبانی گفتمان امام و انقلاب در میان این تشکل سیاسی محملی فراهم ساخته تا به واسطه درک زمان حیات اولیه انقلاب، از این نمد پوستینی برای خود بدوزند و زمانی که در مسند قدرت بر اسب مراد سوارند بر این ملت مظلوم و مستضعفان بتازند و مادامی که در ساختار قدرت نباشند علیه تمام ارکان نظام در نقش اپوزیسیون ظاهر می شوند و حرف دشمن را «تَکرار» می کنند!

وی اظهار داشت: امروز کاملا آشکار شده که دفاع از خط امام(ره) در مقاطع مختلف از سوی این تشکل صرفاً به نگاه منفعت طلبانه‌اش به عالم سیاست باز می‌گردد به همین منظور امروز مشاهده می‌شود تلاش زایدالوصفی برای یارگیری از جریان سکولار از سوی این جریان سیاسی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول