اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون شطرنج پس از برنده شدن در انتخابات چه گفت؟

رئیس فدراسیون شطرنج پس از پیروزی در انتخابات در مورد برنامه‌های خود صحبت کرد.

رئیس فدراسیون شطرنج پس از برنده شدن در انتخابات چه گفت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن تأمینی پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون شطرنج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تمام اعضای مجمع که بنده را انتخاب کردند تا به این رشته خدمت کنم، تشکر می‌کنم. تمام تلاش ما این است که همدلی و مهربانی در این فدراسیون بیشتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به ارتباطاتی که داریم، باید در جهت ارتقای فدراسیون از لحاظ فنی و مالی گام برداریم. در همین راستا می‌توان کارهای زیادی انجام داد و از بخش خصوصی و دولتی استفاده کرد. 

رئیس جدید فدراسیون شطرنج در مورد اینکه فیروزجا تابعیت کشور دیگری را پذیرفته و چه برنامه‌ای برای بازگرداندن این استعدادها و جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی دارید، گفت: ابتدا باید چیزی که داریم را حفظ کنیم و انگیزه‌‌ها را برای خدمت به کشور بیشتر کنیم. سپس شرایطی فراهم کنیم که کسانی که رفته‌اند، انگیزه‌ای برای بازگشت داشته باشند. باید در این زمینه از اهالی شطرنج و مسئولان نظام کمک بگیریم تا بتوانیم آنها را به کشور بازگردانیم. فرار سرمایه‌ها به نفع ما نیست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول