اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

راهبرد دشمن نرفتن مردم پای صندوق رأی است/ هر یک «رأی» موشکی به قلب آمریکا و اسرائیل است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه راهبرد دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند گفت: هر رأی را که شهروندان به صندوق می اندازند موشکی به قلب آمریکا و اسرائیل است.

راهبرد دشمن نرفتن مردم  پای صندوق رأی است/ هر یک «رأی» موشکی به قلب آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع فرماندهان و روسا و کارکنان پلیس راهور ناجا  با بیان اینکه شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است، اظهارداشت: از راهبردهای دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت :آمدن تنها نیست؛ آوردن هم مهم است ؛ ما در بطن زندگی مردم قرار داریم مردم را فرا بخوانید به شرکت در انتخابات، آبروی تان را خرج اسلام و قرآن کنید. با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به اسلام و قرآن می‌کنید . هر رأی که هر شهروند به صندوق می‌اندازد موشکی است به قلب آمریکا و اسرائیل، خدا می‌داند اگر کسی به وجوب رأی دادن برسد و رأی ندهد در قیامت مستوجب عذاب و عقاب می شود.

وی افزود:من از شما استدعا می‌کنم  همگان را به حضور در پای صندوق رأی فرا بخوانید. هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند انتخابات امنیت ساز و مایه آبرو کشور است. یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و یک جهاد سیاسی است. آن امام عظیم الشان – عارف بالله- که در آستانه سالروز ارتحال آن هستیم فرمود: «حفظ نظام از اوجب واجبات است» ؛ یکی از وجوب حفظ نظام حضور در پای صندوق رأی است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد:مقام معظم رهبری فرمودند که بالاترین معروف حفظ نظام است؛ یکی از این معروف‌ها شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول