اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حمایت رسمی کارگزاران از رئیس سابق بانک مرکزی/ کرباسچی: قطعا برای همتی تبلیغ خواهیم کرد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نوشت: تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

حمایت رسمی کارگزاران از رئیس سابق بانک مرکزی/ کرباسچی: قطعا برای همتی تبلیغ خواهیم کرد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی طی یادداشتی در روزنامه سازندگی از حمایت رسمی حزب متبوعش از عبدالناصر همتی در انتخابات سخن گفت.

در بخشی از این یادداشت آمده: آقای همتی در این روزها بسیار خوب عمل کردند و سخنان معقولی بیان کردند... در شرایط فعلی به نظر ما آقای همتی کسی است که مسائل کشور را می‌شناسد و به خصوص با توجه به تخصص شان در بعد اقتصادی راه‌حل‌های علمی و معقول برای حل نسبی مشکلات دارد اما خواسته و تلاش ما این است که همه نیروهای اصلاح طلب با استفاده از صندوق رای و تک تک آراء شهروندان حرکت کند."

کرباسچی در ادامه نوشته است: ما در کارگزاران سازندگی به دنبال این هستیم که مجموعه اصلاح‌طلبان با استفاده از سلاح رأی وارد صحنه انتخابات شوند. تمایل قطعی دوستان ما در کارگزاران حتماً این است که در انتخابات از آقای همتی حمایت کرده و برای ایشان تبلیغ کنیم و برنامه‌های ایشان را برای مردم در انتخابات توضیح دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته اعضای حزب کارگزاران بارها به صورت جسته و گریخته بر حمایت از همتی که رگ و ریشه کارگزارانی دارد، تأکید کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول