اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مشارکت در انتخابات نشانه بیداری ملت است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نشان دو پارامتر بیداری و امیدواری است، گفت: رئیس جمهوری که با پشتیبانی بالای مردمی انتخاتب شود درنظام جهانی مقبول تر و موثرتر نقش ایفا می‌کند.

مشارکت در انتخابات نشانه بیداری ملت است

حجت الاسلام علیرضا خان‌بیگی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه الزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می تواند راهبردی برای آینده کشور باشد،گفت: تعداد کسانی که در انتخابات پای صندوق رای حاضر می شوند یا به شخص رئیس جمهور رای موافق دادند یا ندادند در اصل افرادی که در انتخابات مشارکت کردند پیامشان این است که اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و پشتیبان هستند.

وی افزود: رئیس جمهوری که با پشتیبانی بالای مردمی منتخب شود درنظام جهانی مقبول تر و موثر تر نقش ایفا می کند پیام مشارکت مردم در انتخابات یعنی اصل نظام را قبول دارند.

حجت الاسلام خان‌بیگی تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات  نشان دو پارامتر بیداری و امیدواری است کسانی که در انتخابات موافق رئیس جمهور هستندبه طور مستقیم او را از فردیت به دید جهانی خارج می کنند و نشان می دهند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه الزهرا(س) اضافه کرد: امروز ملت از سرنوشت خود غافل نیستند و آینده خود را به دیگران واگذار نکرده و خودشان در سرنوشت کشور سهیم بوده و مدیریت می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول