اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ورود کاخ سفید به ماجرای حمله سایبری به غول تولید گوشت آمریکا

به دنبال حمله سایبری به شرکت جی بی اس که غول تولید گوشت در جهان محسوب می شود، کاخ سفید نیز وارد ماجرا شد و این رویداد را حمله ای باج افزاری توصیف کرد.

ورود کاخ سفید به ماجرای حمله سایبری به غول تولید گوشت آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، از کار افتادن سیستم های فناوری اطلاعات شرکت جی بی اس، مشکلات زیادی را برای آن و برای شرکت های همکار با جی بی اس ایجاد کرده است.

جی بی اس خود بیانیه ای صادر کرده و اعلام کرده برخی سرورهای آن در آمریکای شمالی و استرالیا از کار افتاده و علت این مساله حملات سایبری سازمان یافته بوده است.

جی بی اس دومین شرکت بزرگ تولید گوشت و فرآورده های گوشی در آمریکا محسوب می شود و نزدیک به یک چهارم کل گوشت گاو و یک پنجم گوشت خوک مصرفی در آمریکا را تامین می کند. جی بی اس تمامی رایانه های آسیب دیده را خاموش کرده و روز سه شنبه ضمن تماس با کاخ سفید جزئیات ماجرا را تشریح کرده است.

کارنیه ژان پیر معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید، تضریح کرده که از جی بی اس تقاضای دریافت باج شده و این امر را به سازمان هایی در روسیه نسبت داده است. هنوز مشخص نیست آیا جی بی اس می خواهد این مبلغ را بپردازد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول