اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

درخشش یاسمین سادات میرحسینی در جشنواره خاتم

داستان «رقص پروانه‌ها» اثر «یاسمین سادات میرحسینی» عضو انجمن ادبی و مرکز شماره ۳ کانون کرج موفق به کسب رتبه دوم «جشنواره خاتم» شد.

درخشش یاسمین سادات میرحسینی در جشنواره خاتم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیأت داوران بخش کودک و نوجوان این جشنواره متشکل از مصطفی رحماندوست، مجتبی رحماندوست، مجیدقیصری، حمیدرضا شاه‌آبادی و محسن پرویز پس از بررسی۱۹۵ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۳۴۶ اثر در بخش دانش‌آموزی آثار منتخب را اعلام کردند.

هیات داوران این بخش در بیانیه خود با اشاره این‌که اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سوژه‌ها و تکنیک‌های خوب داستانی، آثار متفاوتی را برای پیامبر مهر رقم زده‌اند داستان «رقص پروانه‌ها» اثر یاسمین سادات میرحسینی عضو مرکز شماره ۳ کانون کرج در استان البرز را به عنوان رتبه دوم در بخش کودک و نوجوان معرفی کردند

لازم به توضیح است جشنواره‌ی خاتم از سال ۱۳۹۴ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به‌طور سالانه برگزار و به صاحبان آثار و روایت‌های داستانی کوتاه با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیره‌ی حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر، جوایزی اهدا می‌شود.

آیین پایانی ششمین جشنواره خاتم  روز  ۹ خرداد ۱۴۰۰ با حضور برگزیدگان و هیأت علمی جشنواره در فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریمخان زند، نرسیده به خیابان ایرانشهر، ضلع جنوبی خیابان کریمخان، پلاک ۱۴۴ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزارشد.

لازم به یادآوری است در ششمین جشنواره ادبی خاتم از سوی اعضای مراکز کانون ۳۴۶ اثر تولید شد که شراره هاشم‌دباغیان، فرزانه رحمانی و هما اجتهادی در مرحله مقدماتی این آثار را داوری و برترین‌ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

گفتنی است علاوه بر این عضو، سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان های دیگر نیز در این جشنواره درخشیدندو آثار«دفتر زرد سیمی»  مائده سادات آبسردی، عضو کانون سمنان و «همان مرد مهربان» از زینب صلاحی نژاد عضو کانون تهران نیز در این مسابقه رتبه‌های اول و سوم را کسب کردند و داستان «یک لقمه نان از لابه‌لای کوه‌ها»به اله شعبانلو عضو کانون  همدان اهدا شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول