اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در لرستان/ جان‌باختن ۲ نفر طی شبانه روز گذشته

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی چند روز اخیر شاهد کاهش آمار ابتلا، جانباختگان و همچنین بستری‌های کرونا در استان هستیم.

سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در لرستان/ جان‌باختن ۲ نفر طی شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مریم کوشکی ظهر امروز با اشاره به کاهش آمار مبتلایان و جان‌باختگان به کرونا در لرستان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد کاهش آمار ابتلا، جانباختگان و همچنین بستری‌های کرونا در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز نهم خردادماه تعداد جان‌باختگان لرستانی بر اثر کرونا به ۱۸۵۱ نفر رسیده، که نسبت به روز هشتم خردادماه، افزایش 2 نفری تلفات را نشان می‌دهد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتلای ۱۱۶ هزار و ۵۱۰ نفر در استان خبر و ادامه داد: این تعداد مبتلا نیز نسبت به روزهای قبل افزایش آماری بالا را نشان می‌دهد.

کوشکی بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۸۰ نمونه به مراکز تشخیص کرونا در سراسر استان ارسال شده، که در حال حاضر به 358 هزار و 253 مورد پاسخ داده شده است.

وی همچنین تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در استان را ۴۸۳ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول