اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مردم یادشان هست کسانی را که با تبلیغات دروغین و رنگین وعده های واهی می دادند

نماینده فردوس در مجلس گفت:‌ مردم خود به خاطر دارند کسانی که با تبلیغات دروغین و رنگین، وعده های واهی می دادند و رقیب هراسی داشتند، چگونه خود در همان مسیر گام برداشته و سفره مردم را کوچک تر از قبل کردند و هنوز نیز حاضر به یک عذرخواهی ساده از مردم نیستند.

مردم یادشان هست کسانی را که با تبلیغات دروغین و رنگین وعده های واهی می دادند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجید نصیرائی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی نطق میان دستور خود اظهار داشت: انتخابات در کشور ما مسابقه ای برای خدمت است و نه برای کسب قدرت.

وی افزود: از خداوند می خواهیم در این آزمایش پرهیجان و دشوار، سربلند بیرون آمده و در انتخابات آینده با چشم های باز و قصد قربت به او گام برداریم.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: مردم خود به خاطر دارند کسانی که با تبلیغات دروغین و رنگین، وعده های واهی می دادند و رقیب هراسی داشتند، چگونه خود در همان مسیر گام برداشته و سفره مردم را کوچک تر از قبل کردند و هنوز نیز حاضر به یک عذرخواهی ساده از مردم نیستند.

نصیرایی همچنین تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه ای به محکمی یک ملت بزرگ دارد و زنان و مردانی که برای احیای ارزش ها قیام کردند که این هدف در برخی ابعاد محقق شده و در برخی نیاز به تلاش بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن می خواهد تنبلی اجتماعی، عدم اعتماد و عدم ارزشمند شمردن ارزش ها را به ما تلقین کند.

نصیرایی در همین راستا اضافه کرد: آنها با جنگ روانی و جنگ اقتصادی در صدد رسیدن به اهداف خود و دور کردن مردم از شرکت در انتخابات است.

نصیرائی در ادامه با بیان اینکه کارهای زیادی داریم که باید انجام شود، اظهار داشت: این ملت تشنه کار بوده و کار نکرده زیاد است و میدان هم برای کار در کشور بی نهایت است و مردم دنبال کسانی هستند که بتوانند سطح کارآمدی نظام را افزایش داده و مشکلات مادی و معنوی مردم را حل کنند؛ این خواست مردم است لذا کسانی باید زمام امور اجرایی کشور را در دست بگیرند که به مسائل اصلی مردم پرداخته و خواسته های گروهی و حزبی را به جای خواست مردم جا نزنند.

وی با بیان اینکه همانطور که در غرب با بازی با کلمات به دنبال رسیدن به آرزوهای خود هستند، امروز همگان متوجه این بازی شده اند، یادآور شد: رهبری نیز فرمودند که امروز مسأله اصلی مردم معیشت طبقات ضعیف جامعه، بیکاری جوانان، مافیای واردات است که باید مسیر ورود مردم به کسب و کار تسهیل شود تا مردم خود چرخه اقتصاد را به گردش درآورند که اگر این چنین شود، تولید رونق خواهد گرفت، ثبات اقتصادی در کشور ایجاد شده و آرامش به زندگی مردم باز می گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه 90 درصد علت اصلی غیراثربخش بودن قوانین و مقررات، تسهیل تولید و اقتصاد مقاومتی به ضعف در اجرا و ترک فعل مسئولان اجرایی مربوط می شود، عنوان کرد: پس کسی را انتخاب کنیم که تصور می کنیم عزم جدی برای تحقق خواسته ها و گشودن گره های مهمی که برای مردم مطرح است دارد که وقتی این چنین انتخاب کردیم بلندترین گام برای حل مشکلات را برداشته ایم چرا که تا دولت صالح نباشد، مملکت صلاحیت پیدا نمی کند.

نصیرائی همچنین تدین، کارآمدی، دلسوزی و شجاعت را 4 شرط اصلی انتخاب کاندیدای اصلاح و شایسته دانست و خطاب به گروه های سیاسی و طرفداران کاندیداها تأکید کرد: اخلاق باید رعایت شود؛ مردم چه تقصیری دارند که ذهن آنها به خاطر انگیزه های مختلف سیاسی اشخاص و گروه ها آشفته شود؛ هرچه می خواهید از نامزد مورد علاقه خود تمجید کنید اما دیگران را تخریب نکرده و علاقه خود را از راه اهانت به دیگران و متهم کردن دیگران و ترساندن مردم از رقیب نشان ندهید.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: در این رویارویی ما به دشمن اجازه تضعیف اراده ها را نخواهیم داد و با هوشیاری از هرگونه اختلاف و تخریب و سخنان یأس آلود اجتناب خواهیم کرد و اتحاد و همدلی خود را در پای صندوق های رأی به رخ آنها خواهیم کشید. باید برای دستیابی به وضعیت بهتر تلاش کرد و انتخاب انسان های صالح کوتاه ترین راه برای دستیابی به اهداف اسلامی و ملی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول