اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس در سه سال باقیمانده با دقت بیشتری منویات رهبری را دنبال کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: لازم است در سه سال باقیمانده بر روی منویات ایشان وقت بگذاریم و آنها را با دقت بیشتری دنبال کنیم.

مجلس در سه سال باقیمانده با دقت بیشتری منویات رهبری را دنبال کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد دنیامالی نماینده مردم بندر انزلی در مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه 9 خرداد 1400) و در تذکر شفاهی با اشاره به دیدار هفته گذشته نمایندگان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار چند نکته و توصیه مهم را خطاب به نمایندگان مطرح کردند که باید نسبت به آنها توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب این بود که ابزارهای نظارتی مانند سوال، استیضاح و تحقیق و تغحص، ابزارهای قدرت و توانایی نمایندگان هستند که باید به حق و به جا استفاده شوند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین تاکید کردند که نمایندگان ضمن رعایت تقوا از بی‌احتیاطی در استفاده از ابزارهای نظارتی و یا تلاش برای رسیدن به مسئولیت‌های اجرایی خودداری کنند.

دنیامالی اضافه کرد: لازم است در مدت سه سال باقی مانده از عمر مجلس بر روی منویات ایشان وقت بگذاریم و تکالیفی را که مطرح فرمودند با دقت بیشتری دنبال کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: حتما نمایندگان محترم به این امر توجه دارند و با فرمایشات حضرت آقا هم حتما با جدیت بیشتری این نکات را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول