اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

رویدادی ملی برای سرمایه‌گذاری در برترین‌های زیست‌بوم خلاق کشور

رویداد ملی سرمایه‌گذاری آفرینه در حوزه صنایع خلاق برگزار می‌شود تا زمینه برای سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نوآورانه و فناورانه این حوزه فراهم شود.

رویدادی ملی برای سرمایه‌گذاری در برترین‌های زیست‌بوم خلاق کشور

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوشنبه‌های استارتاپی، رویدادهای فناورانه و نوآورانه است که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی فعالان زیست‌بوم نوآوری را گرد هم می‌آورد تا ضمن شناسایی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر، سرمایه‌گذاری جسورانه را با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران در این حوزه را محقق کند.

تازه‌ترین دور این رویداد سرمایه‌گذاری با حمایت ستاد ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط صندوق پژوهش و فناوری گیلان با مشارکت فعالان حوزه صنایع خلاق، نرم و هویت‌ساز، ذیل رویداد سرمایه‌گذاری آفرینه برگزار می‌شود.

بخش نهایی این رویداد 11 خردادماه سال جاری در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری میزبان فعالان و علاقمندان حوزه نوآوری‌های نرم و خلاق است. صاحبان سرمایه و ایده‌پردازان حوزه خلاق، گرد هم می‌آیند تا مسیر حمایت از طرح‌های نوآورانه این حوزه هموار شود.

هدف اصلی این رویداد ایجاد تعامل میان بخش دولتی، کارگزاران غیر دولتی، تامین‌کنندگان مالی برای تسریع و تسهیل حمایت از صنایع خلاق است.

از حوزه‌های تخصصی استارتاپ‌های حاضر در این رویداد می‌توان به فناوری‌های اجتماعی، فناوری‌های هنری، فناوری‌های رسانه‌ای و فناوری نرم اشاره کرد.

همچنین رویدادهای جانبی بخش جذاب آفرینه است. تاک مراحل عمر سرمایه‌گذاری و نقاط ضعف و قوت استارتاپ‌ها در جذب سرمایه، نشست B2B با حضور فعالان بخش خصوصی و کاگزاران غیردولتی و نشست B2G با حضور کارگزاران دولتی و غیردولتی از بخش‌های جنبی به شمار می‌رود.

 

سرمایه‌گذاران و علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از طریق لینک رویداد اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول