اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مردم زیر بار گرانی مسکن له می‌شوند/ وزیر راه و شهرسازی چه کرده است؟

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس با بیان اینکه مردم دارند زیر بار گرانی مسکن له می‌شوند گفت: وزیر راه و شهرسازی چه نظارتی بر این موضوع دارد، پاسخ دهد چه کرده است و چه می‌ خواهد بکند؟

مردم زیر بار گرانی مسکن له می‌شوند/ وزیر راه و شهرسازی چه کرده است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و با اخطار اصل 31 قانون اساسی اظهار داشت: همه می‌دانیم که گرانیها بر مردم فشار می‌آورد اما از همه اینها بدتر افزایش هزینه اجاره خانه است. 

و یادامه داد: نمی‌دانم وزیر راه و شهرسازی چقدر خبر دارد که سال گذشته یک منزل مسکونی 270 میلیون تومان پول پیش می‌خواسته اما الان همان مالک 520 میلیون تومان درخواست می‌کند! همین را نسبت به خانه‌های دیگر نیز حساب کنید و ببیند چه خبر است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه مردم دارند زیر بار گرانی مسکن له می‌شوند، خطاب به وزیر راه گفت: آقای وزیر چه نظارتی بر این حوزه دارید؟ اگر مردم هیچ چیزی نخورند و هیچ چیزی نپوشند باز هم نمی‌توانند هزینه اجاره مسکن را تأمین کنند. 

وی با بیان اینکه فساد، خودکشی و طلاق نتیجه این مشکلات است یادآور شد: ما در مجلس قانون مالیات بر خانه‌های خالی را تصویب کردیم اما در عمل چه چیزی را حل کرد؟ وزیر راه و شهرسازی پاسخ دهد که برای حل این مشکلات چه کرده و چه می‌خواهد بکند؟ 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول