اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درخواست از رئیس مجلس برای انتشار فایل‌ صوتی و تصویری جلسات غیرعلنی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت:‌ با توجه به اتمام حالت اضطرار در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس از وی خواستم تا با هدف شفافیت فایل‌های صوتی و تصویری جلسات غیرعلنی مجلس از سال 58 تا به امروز منتشر شود.

درخواست از رئیس مجلس برای انتشار فایل‌ صوتی و تصویری جلسات غیرعلنی

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بر اساس صدر تبصره 2 ماده 102 آیین نامه داخلی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس از وی خواسته‌ام تا فایل جلسات غیرعلنی منتشر شود.

وی افزود: در این نامه از رئیس مجلس خواستم تا با توجه به اتمام زمان اضطرار و با هدف شفافیت فایل‌های صوتی و تصویری جلسات غیرعلنی مجلس از سال 58 تا به امروز منتشر شود تا مردم در جریان این جلسات قرار گیرند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامه خود در این باره را به آقای متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس تقدیم کردم تا به اطلاع رئیس مجلس برسد. البته تصمیم‌گیری نهایی در این باره برعهده رئیس مجلس است که آیا این فایل‌ها منتشر شود یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول