اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

محوریت برنامه‌های ارتحال امام مشارکت در انتخابات باشد

امام جمعه پل‌دختر گفت: محوریت مراسم و برنامه‌های ویژه ارتحال امام راحل با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو بر پایه مشارکت حداکثری باشد.

محوریت برنامه‌های ارتحال امام مشارکت در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی  روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) شهرستان پل‌دختر اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل تبلور اندیشه‌های ناب امام است که که یکی از آن اهمیت حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی است.

وی افزود:هرکس در هر مقام، منزلت و جایگاهی که باشد موظف است انقلاب اسلامی را به عنوان نعمتی که امام راحل در اختیار ما قرار داده پاس بدارد.

امام جمعه پلدخترگفت: دنیاانقلاب اسلامی را با نام امام می‌شناسد و امروز نام و یاد امام فراموش نشده و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود نام امام را می‌برند و امروز برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دل رژیم صهیونیستی توسط یک جوان و تجمع هزاران آمریکایی با پرچم فلسطین مقابل کاخ سفید ثمره زحمات امام راحل است.

 وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در بین مردم و مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: پیشنهاد می‌شود ادارات سربرگ مکاتبات اداری را به جمله ای از مقام معظم رهبری در وصف امام خمینی مزین کنند و در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل در سطح شهر و سردرب ادارات تمثال امام نصب شود.

موسوی یادآورشد:مراسم ویژه سال‌روز ارتحال امام خمینی(ره)روز جمعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح در مسجد امیرالمومنین(ع) پل‌دختر با سخنرانی فرماندار برگزار می‌شود، که از همه اقشار مردم دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند و ابتدا شرکت مدیران ضروری است.

 وی اهمیت انتخابات پیش‌رو را فوق‌العاده دانست و افزود: ادارات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با اقتدار، شور و نشاط و در شأن جمهوری اسلامی ایران تمهیدات لازم را بیندیشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انتظار می‌رود در زمینه انتخابات شورای شهر جهت رفع دغدغه‌های مردم داوطلبانی انتخاب شوند که به دور از حاشیه باشند و هر کس با هر سلیقه و گرایشی که در این رقابت قرار گرفته، هدفش خدمت‌رسانی به مردم و توسعه آبادانی شهر باشد.

وی افزود: در این رابطه برای پیشرفت شهرستان با فکر و برنامه و حرکت جدید باید متفاوت از گذشته عمل کرد و افرادی برای شورا انتخاب شوند که با ایده نو وارد این عرصه شدند، تا مردم بتوانند نتیجه انتخابات را لمس و موجب آرامش آنها شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول