اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رسولی: «تعهد به لیست ائتلاف» با رای قاطع اعضا تصویب شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه «تعهد به لیست ائتلاف» تصویب شد، گفت: با این مصوبه کسانی که در فرآیند شرکت کرده و درلیست ۲۱ نفره حضورخواهند داشت متعهد می‌شوند تا در لیست دیگری حضور نداشته باشند.

رسولی: «تعهد به لیست ائتلاف» با رای قاطع اعضا تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه یکشنبه شورای ائتلاف گفت: بارای اکثریت قاطع اعضا،  «تعهد به لیست ائتلاف» تصویب شد. با این مصوبه کسانی که در فرآیند شرکت کرده و درلیست ۲۱ نفره حضورخواهند داشت متعهد می‌شوند تا در لیست دیگری حضور نداشته باشند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال با این مصوبه آقایان چمران و سروری صرفا سرلیست ائتلاف نیروهای انقلاب خواهند بود. رعایت حق الناس واجرای عدالت برای کاندیداهایی که درفرآیند شرکت کردند ازمهمترین دلایل این مصوبه تلقی می‌شود. 

رسولی افزود: همچنین دراین جلسه مقرر شد تا پایان هفته مراحل مصاحبه و ارزیابی ۸۴ کاندیدای  منتخب مجمع عمومی برای تعیین لیست ۲۱نفره توسط هیئت انتخاب انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول