اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دبیرخانه دائمی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: کرسی آزاد اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق می بخشد که این برنامه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در این دانشگاه انجام شده و ادامه دار خواهد بود.

دبیرخانه دائمی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد ، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به تحقق تمدن نوین اسلامی اشاره کردند که بحث آزاد اندیشی در این زمینه نقش محوری دارد و ما چاره ای جز آزاد اندیشی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نداریم.

وی افزود: برای تحقق این امر اصولی از جمله زمینه سازی برای طرح دیدگاه‌ها و آرای مختلف، افزایش تحمل و سعه صدر، عدم محدودیت در طرح پژوهش و سوال‌ها و تاکید بر برهان پذیری و استدلال داشتن است. ما باید از منظر راهبردی جلساتی تشکیل دهیم که بتوانیم به طور عمیق به مسائل علمی بپردازیم.

جهان بین تصریح کرد: قالب ها و ظاهرها موجب رشد نمی شود بلکه باید محتوای آنها غنی باشد که این اتفاق در کرسی های آزاد اندیشی وجود دارد.

وی اضافه کرد: هزارو ۱۵۶ نفر در این آزاد اندیشی شرکت کردند که در نهایت به ۴ حوزه در ۶ تیم آزاد اندیشی رسیدیم از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۲ هزار کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد برگزار شده است.

جهان بین ادامه داد: در مجموع ۲۶۳ تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند که حدود ۲ هزار کرسی در این رویداد برگزار شد این رویداد ادامه دار خواهد بود و دبیر خانه دائمی آن در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول