اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تغییر و تحول بنیادی در دانشگاه‌ها نیازمند گسترش کرسی آزاداندیشی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر به دنبال تحول و تغییر بنیادی در علم و فناوری و دانشگاه ها هستیم باید کرسی های آزاد اندیشی در تمامی مراکز علمی گسترش یافته و ادامه دار باشد.

تغییر و تحول بنیادی در دانشگاه‌ها نیازمند گسترش کرسی آزاداندیشی است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان که بعد از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: حوزه علمیه نجف که بنیانگذار آن شیخ طوسی است کتابی دارد به نام خلاف که نظریات مخالف و موافق را مطرح می کند که در واقع همین کرسی آزاد اندیشی است. از طرفی در این رابطه باید بگویم کرسی های آزاد اندیشی یکی از ارکان اساسی در تغییر و تحول است.

وی افزود: اگر به دنبال تحول در دانشگاه هستیم باید کرسی های آزاد اندیشی در تمام دانشگاه ها گسترش یافته و ادامه دار باشد زیرا در این رویداد ملی ایده های نو برای تحول و تغییر مطلوب در بخش های مختلف کشور می تواند نقش مهمی داشته باشند.

حجت الاسلام شریفانی تصریح کرد: یکی از گام های ما برای ترم آینده این است که اساتید معارف را توصیه و الزام می کنیم که طی ۲ جلسه کلاس های معارف را به کرسی آزاد اندیشی اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: تیم هزار نفره رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی آزاد اندیشی می خواهیم  یک نشست با محوریت انتخابات برگزار کنند که این محافل و جلسات باعث حضور اکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول