اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاندیدای اصلح به جامعه معرفی شود/ اخلاقمداری در صدر امور باشد

رئیس ستاد فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان معرفی کاندیدای اصلح را مهمترین هدف این ستاد عنوان کرد و بر لزوم رعایت اخلاق در فعالیت‌های انتخاباتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها تأکید کرد.

کاندیدای اصلح به جامعه معرفی شود/  اخلاقمداری در صدر امور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان با تاکید به نقش مهم انتخابات در حفظ و پایداری انقلاب و نظام اسلامی اظهار کرد: طی این ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری عبور کرده‌ایم که به لطف خدا همه را با سرافرازی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و لزوم حضور پرشور مردم در این رویداد سیاسی مهم گفت: همه باید برای معرفی کاندیدای اصلح به جامعه و آگاهسازی در این زمینه تلاش کنیم زیرا شناخت کامل از کاندیداها زمینه انتخاب درست و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای را فراهم می‌آورد.

رئیس ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه گریزی به تشکیل این ستاد در سطح کشور زد و هدف از آن را آشنا کردن مردم با فعالیت‌های آیت‌الله رییسی عنوان کرد و افزود: این ستاد در تمام استان‌ها شروع به فعالیت کرده است.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و در راستای حفظ سلامتی شهروندان فعالیت‌های ستاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و البته اغلب فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی در حال انجام است.

استعدادی با تاکید بر شعار انتخاباتی «هر خانه یک ستاد انتخاباتی» اظهار کرد: آیت‌الله رییسی با تکیه بر نیروهای مردمی و ظرفیت بالای آنها بدون صرف هزینه، فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ است.

وی یکی از اهداف آیت‌الله رئیسی را رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه عنوان کرد و با اشاره به عملکرد ایشان در قوه قضاییه و مقابله با فساد عنوان کرد: از زمان فعالیت آیت‌الله رییسی در قوه قضاییه شاهد تسریع در بررسی پرونده‌های فساد و شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه با بیان اینکه در دوره گذشته تعداد آرای آیت‌الله رییسی در همدان بسیار زیاد بود که انتظار داریم امسال هم همچون گذشته این مهم رخ دهد گفت: باید با رعایت اخلاقمداری به فعالیت‌های انتخاباتی بپردازیم، مطمئن باشید اگر این اصل مهم رعایت شود ما پیروز انتخابات هستیم.

گفتنی است با حکم  رئیس ستاد فرزندان انقلاب اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ارشاد استعدادی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان‌ همدان منصوب شده است

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول