اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی جام قهرمانان| دو نماینده کشورمان به فینال راه یافتند

مسابقات مقدماتی رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه در حالی امروز به پایان رسید که 2 نماینده کشورمان به دیدار فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

کشتی فرنگی جام قهرمانان| دو نماینده کشورمان به فینال راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات مقدماتی رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه در حالی امروز به پایان رسید که 2 نماینده کشورمان به دیدار فینال این رقابت ها راه یافتند و یک نماینده نیز راهی دیدار رده بندی شد.

دانیال سهرابی در وزن 67 و علیرضا مهمدی در وزن 77 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرمحمد بیات نیز در وزن 130 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد. علی عابدی درزی در وزن 87 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفان از دور رقابت ها کنار رفت.

امشب و در پنج وزن نخست نیز  امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم و مرتضی الغوسی در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک می روند و محمد مهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول