اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حضور در انتخابات رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است

دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان تاکید کرد: برای بقای انقلاب و تداوم راه صدها هزار شهید معتقدیم حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است.

حضور در انتخابات رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدصادق محمدزاده دبیرکل «انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان» در نشست رسانهِ‌ای خود با بیان اینکه نسل سومی ها حلقه مفقوده جوانانی را می‌خواهد پر کند که می ‌خواهند کار کنند و عضو هیچ حزب و جناحی نیستند، گفت: ما یک شبکه بزرگ از دوستی در سطح کشور هستیم و سعی کردیم که شبکه منتقدین با برنامه را شناسایی و سازماندهی کنیم.

وی با اشاره به سازماندهی 23استان در قالب این شبکه تصریح کرد: در این استان‌ها شورای مرکزی تشکیل و برای آن دبیر انتخاب شده و از اعضای برجسته نیز به عنوان شورای سیاستگزاری استفاده شده است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه نگاه ما صرفا انتخاباتی نیست و برای آینده برنامه داریم، بیان داشت:‌ انتخابات زمینه ای برای پیدا کردن با هزینه کمتر دوستان با نگاه مشترک است و برای خود تکلیفی برای برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری نیز قائل هستیم.

محمدزاده همچنین بیانیه‌ای را به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های انجمن تحت امر خود قرائت کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی ثم تتفکروا ( سباء /۴۶ ).

انتخابات آئینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است، انتخاب تنها راه تغییر شرایط موجود و بهبود اوضاع و غلبه بر بی تدبیری‌هاست. انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.

ما جوانان انقلابی از خمودگی و بیهودگی بیزاریم، از رفاه طلبی و اشرافی‌گری بعضی مسئولین نگرانیم، از سستی و تنبلی به خدا پناه می‌بریم و از او یاری می‌طلبیم؛ از شعار زدگی و  توهین به شعور مردم  خسته شده‌ایم؛ ما انقلاب اسلامی و ایران عزیز را متعلق به خود میدانیم و خود را متعلق به آن. با کناره‌گیری و قهر و نازهای مرسوم و معمول سیاست‌پیشگان مخالفیم و راه عبور از مشکلات کشور را حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات میدانیم و صحنه را برای عافیت‌طلبان بی هنر خالی نمی‌کنیم؛ ما به مسیر انقلاب و آرمانهای آن امید داریم و امیدوارانه به میدان می‌آییم و در میدان می‌مانیم. 

متاسفانه بعضی از دلسوزان ممکن است به بهانه‌هایی با اهتمام تام  و تمام در صحنه انتخابات نباشند، اما برای ما بقای انقلاب و تداوم راه بیش از 200هزار شهید معتقدیم حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و تزلزل در آن را روا نمی‌داریم و در این راه به تایید کلام الهی از همدیگر سبقت می‌جوییم.   در این شرایط ویژه که چشم امید محرومان و مستضعفان منطقه به ایران است و دشمنان در کمین بهره برداری از تفرقه و شکاف بین نیروهای انقلاب نشسته‌اند، تنها راه اتحادملی را  انسجام ملی و تصمیم برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو می‌دانیم. 

 براین اساس انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی و مسلمان انسجام ضمن اعلام موجدیت و آغاز فعالیت رسمی و قانونی در چهارچوب قوانین رسمی و شرعی جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به قانون اساسی به ویژه اصل مترقی و راهگشای ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و ابراز وفاداری به آرمانهای امام راحل و عظیم‌الشان و مسیر نورانی شهیدان انقلاب اسلامی،  دیدگاه تشکیلاتی و بیانیه انتخاباتی خود را در سه محور زیر به اطلاع عموم می‌رساند:

۱. دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور.

۲. حضور موثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری،  میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری.

۳.  معرفی نامزد اصلح پس از تحقیق و رای‌زنی فراوان برای ریاست جمهوری دوره سیزدهم که بر این اساس چهره شاخص و انقلابی و ولایی جناب  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد مورد وفاق  تشکیلات ملی و استانی برگزیده و به مردم شریف ایران اسلامی معرفی می‌نماید.

امیدواریم  انتخابات پیش‌رو  آغازی دوباره بر  عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران و پایانی بر ناکارآمدی  مدیریت اجرایی کشور و نقطه عطفی برای توجه مدیران اجرایی به توان مدیریتی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی باشد. 

سربلندی و عظمت مردم ایران و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول