اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ورزشکاران و پارالمپیکی‌های کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند/ تاکید استاندار بر حمایت از ورزشکاران

طی مراسمی از ورزشکاران راه یافته به مسابقات پارالمپیک و همچنین ورزشکاران رشته‌های تیراندازی و قایقرانی تجلیل شد.

ورزشکاران و پارالمپیکی‌های کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند/ تاکید استاندار بر حمایت از ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، طی دو مراسم جداگانه از ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شدند تجلیل شد.

علی پیروج ورزشکار رشته دو و میدانی ماده پرتاب وزنه و سامان پاکباز رشته پرتاب وزنه موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تجلیل از این افتخارآفرینان برای آنها در مسابقات مهم پارالمپیک آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

حسین کلانتری در این دیدار گفت: هفته گذشته در مصاحبه با برنامه شبکه سه سیما گفتم که ایران و جهان سال‌های آینده در عرصه توسعه و پیشرفت و تحول در زمینه‌های مختلف بیشتر از کهگیلویه و بویراحمد خواهد شنید.

وی بیان کرد: همین که ورزشکار ما در عرصه بین‌المللی آن هم در مسابقات مهم پارالمپیک حاضر هستند و موقع رقابت بگویند از ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد است این خود  مایه افتخار است و نام استان را پرآوازه خواهد کرد.

وی در مراسم دیگر تجلیل از مربیان، داوران و ورزشکاران و قهرمانان مسابقات کاراته و تیراندازی گفت: در سطح دنیا ورزشکاران موفقی هستند که نام کشورشان را پرآوازه کرده‌اند بچه‌های جوان و علاقه‌مند این استان هم می‌توانند اینگونه باشند.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشکاران در رشته‌های تیمی گفت: ورزشکاران استان در رشته‌های انفرادی مانند کاراته، تیراندازی و سایر  رشته‌ها نیز توانایی و استعداد زیادی دارند و با استفاده از مربیان مجرب می‌توانند افتخارآفرینی بیشتری داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خداقوت به مربیان و داوران گفت: همه شما ورزشکاران دختران و پسران ما هستید وظیفه داریم از شما حمایت کنیم و تا روزی که در استان هستم برای افتخارآفرینی شما از هیچ حمایتی دریغ نخواهم کرد چرا که شماها امید، انگیزه و الگوی جامعه پویا و زنده هستید.

وی با اشاره به استعدادهای فراوان ورزشی افزود: البته حوزه ورزش هم آسیب‌هایی دارد که لازم است شناسایی و رفع شود تا ورزش و ورزشکاران به جایگاهی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

پیش از سخنان استاندار،علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور تیم کاراته استان در مسابقات لیگ برتر کارانه را خوب و قابل قبول دانست و گفت: نمایش خوب بچه‌های کاراته‌کای استان منجر به دعوت آنها به تیم ملی شد و مربیان و داوران ‌هم‌استانی هم برتر کشور معرفی شدند.

وی  خاطرنشان کرد: علاوه بر کاراته، ورزشکاران رشته تیراندازی هم توفیقاتی کسب کردند، ضمن اینکه مسابقات مهمی هم در پیش دارند که می‌طلبد مورد حمایت ویژه قرار گیرند.

به گزارش فارس؛ راه‌اندازی پایگاه قهرمانی رشته کاراته مطالبه مربیان از استاندار در نشست امروز بود که کلانتری اعلام کرد این خواسته ورزشکاران و مربیان را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول