اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بواتنگ: خیلی ناراحتم که به تیم ملی دعوت نشدم

مدافع با تجربه و میانی یک دهه اخیر تیم ملی فوتبال آلمان از این که به تیم کشورش دعوت نشد، ابراز تاسف کرد.

بواتنگ: خیلی ناراحتم که به تیم ملی دعوت نشدم

به گزارش خبرگزاری فارس، وقتی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 روسیه، ضعیف ظاهر و در مرحله گروهی حذف شد، «یواخیم لو»، سرمربی «مانشافت» اقدام به کنار گذاشتن توماس مولر، ماتس هوملس و جروم بواتنگ از تیمش کرد.

او گفت می خواهد جوانگرایی کند و این نفرات را برای همیشه کنار می گذارد.

اما وقتی تیم آلمان با بازیکنان جدیدش در مسابقات پرافت و خیز ظاهرشد و از طرفی 3 بازیکن با تجربه مذکور در مسابقات عملکرد خوبی داشتند، به «لو» از طرف رسانه ها برای بازگرداندن آنها فشار وارد شد.

حتی هواداران نیز خواستند که از مولر، هوملس و بواتنگ بازهم استفاده کند.

به همین خاطر تا چند روز قبل که «یوگی» 26 بازیکنش را برای حضور در تمرینات آماده سازی یورو اعلام کرد، امید به بازگشت نفرات فوق وجود داشت.

البته سرمربی 61 ساله، مولر و هوملس را به تیم ملی بازگرداند اما از دعوت بواتنگ خودداری کرد.

مدافع 32 ساله که هفته قبل بعد از یک دهه حضوردر بایرن مونیخ به همکاری با باواریایی ها خاتمه داد، از این بابت ابراز تاسف کرد.

وی به بیلد گفت: از این که لو با من تماس نگرفت و انتخابم نکرد، بسیار متاسف شدم. امیدوار بودم که به تیم ملی بعد از 2 سال بازگردم اما این خواسته برآورده نشد.

سرمربی آلمان در ماه های اخیر تماس های تلفنی با هوملس و مولر گرفت و با آنها صحبت کرد. او جویای وضعیت این دو بازیکن شد اما با بواتنگ که به گفته فلیک، سرمربی بایرن، با ثبات ترین مدافع 2 سال اخیر بوده، هیچ تماسی نگرفت.

البته سرمربی ژرمن ها وقتی فهرست 26 بازیکن مورد نظرش را برای یورو اعلام کرد، گفت:از نظر منطقی به جروم فکر می کردیم. من برای او احترام زیادی قائل هستم. او بازیکن بزرگی در تیم ملی بوده است.

به این ترتیب لو مدافعان میانی همچون نیکلاس زوله، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر و حتی هوملس را به وی ترجیح داد.

حال با فراخوانده نشدن به اردوی تیم ملی، بواتنگ قصد دارد برای تعطیلاتی کوتاه مدت راهی ایبیزیا سفرکند و بعد همراه با مربی شخصی خود راهی دبی شود تا برای فصل بعد آماده شود و در عین حال فرصت انتخاب خوب تیمی جدید را نیز داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول