اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از آبرسانی سیار به ۱۲ روستای دچار مشکل آب این شهرستان خبر داد.

بسیج سازندگی به ۱۲ روستای شاهرود آبرسانی کرد

سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به مشکل فنی به وجود آمده برای چاه آب و سیستم آبرسانی به روستاهای منطقه گلستان از شهرستان شاهرود اظهار کرد: نیروهای سپاه و بسیج از دقایق ابتدایی، با حضور در روستاها کار بررسی مشکل و رسیدگی به مردم را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این چاه‌ها ۳۲ لیتر در ثانیه آب به شبکه تزریق می‌کردند، تصریح کرد: با بروز این مشکل، تقریباً برای ۱۲ روستای اطراف مشکل آبرسانی به وجود آمد.

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان برای تسریع در امر آبرسانی به این روستاها افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تانکرهای آب برای آبرسانی و رفع مشکلات مردم به روستاها اعزام شد.

میرکریمی با بیان اینکه کار آبرسانی طی چندین روز در این روستاها انجام شد، ادامه داد: سپاه و بسیج تا رفع مشکل آب این روستاها در کنار مردم بودند و به آنها خدمت‌رسانی کردند و در حال حاضر با توجه به رفع مشکل، دیگر نیاز به آبرسانی نیست.

وی با تقدیر از تلاش‌های سپاه ناحیه شاهرود، بسیج سازندگی و جهادگران این شهرستان در زمینه خدمت‌رسانی به روستاییان گفت: رسیدگی و خدمت به مردم به‌خصوص روستاییان اولویتی مهم برای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در استان سمنان است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول