اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تولیدات در زمینه زنان و دفاع مقدس کم است/ نصب سردیس شهدا در سه شهرستان لرستان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برای بخش مستند وتاریخ شفاهی معرفی شهدای شاخص و سوژه های ناب در بخش دفاع مقدس و بخش زنان کار خاصی تا کنون انجام نشده است  و اکنون بهترین فرصت وجود دارد که هر چه استعداد در حوزه زنان هست ظهور کند.

تولیدات در زمینه زنان و دفاع مقدس کم است/ نصب سردیس شهدا در سه شهرستان لرستان

به گزارش خبرگزاری  فارس از خرم‌آباد، مریم سپهوند در جلسه هماهنگی طرح‌های مصوب کمیته بانوان کنگره ملی بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید استان گفت: در آستانه حماسه بزرگی هستیم و امیدواریم این حماسه توسط مردم ما به بهترین نحو ممکن و با انتخاب اصلح و حضور حداکثری رقم بخورد  و برگ زرینی در تاریخ انقلاب ما رقم بخورد. 

وی با بیان اینکه ۱۲ عنوان برنامه ما به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده و پس از تدوین به دبیرخانه کنگره ارسال می‌شود، افزود: با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها انشالله برای سال ۱۴۰۰ کلیه برنامه‌ها را تکمیل شده به دبیرخانه مرکزی کنگره ارائه می‌دهیم.

 

سپهوند با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۲ اجلاسیه کنگره را داریم گفت: برنامه‌های مختلف باید در طی سال جاری انجام شود تا در صورت نیاز به اصلاح، تقویت و ... فرصت داشته باشیم. 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد: در خصوص اعتبارات برنامه بنا به دستور رئیس کنگره معادل یک میلیارد تومان  اختصاص یافته اما تاکنون ریالی دریافت نکردیم. 

وی افزود: از اعتبارات دستگاه‌ها استفاده شود تا  زمان تخصیص اعتبار به دستگاه‌ها داده می شود، قول میدهیم نگذاریم به خاطر اعتبار کار پروژه عقب بیفتد و هر میزانی اختصاص یابد بین مجریان کار تقسیم می‌شود. 

سپهوند افزود:  برای بخش مستند وتاریخ شفاهی معرفی شهدای شاخص و سوژه های ناب در بخش دفاع مقدس و بخش زنان کار خاصی تا کنون انجام نشده است  و اکنون بهترین فرصت وجود دارد که هر چه استعداد در حوزه زنان هست ظهور کند تا از آن در جامعه به عنوان یک موج آفرینی استفاده کنیم. 

وی عنوان کرد: در بخش مستند حتما شهدای  شاخص مد‌نظر باشد و در همه شهرستان‌ها و در حوزه‌های مختلف سوژه‌یابی کنیم و کارهای متنوعی انجام شود . 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سه سردیس در سه شهرستان بروجرد، ازنا و الیگودرز نصب و ۸ المان در بقیه شهرستان‌ها  نصب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول