اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تعیین ۱۲ برنامه برای کمیته بانوان کنگره ملی بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید لرستان

مدیرکل امور بانوان استان آری لرستان گفت: جلسات کمیته را با حضور نمایندگان امور زنان و خانواده دستگاه‌ها برگزار کردیم ،طرح‌ها و برنامه‌هایی تعریف ، چکش کاری و در گروه‌های کارشناسی ارائه شد و ۱۲ برنامه نهایی ،تامین اعتبار  و  تقدیم کنگره شد.

تعیین ۱۲ برنامه برای کمیته بانوان کنگره ملی بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ناهید پرویزپور عصر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های مصوب کمیته بانوان کنگره ملی بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید استان گفت: جلسات کمیته را با حضور نمایندگان امور زنان و خانواده دستگاه‌ها برگزار کردیم ،طرح‌ها و برنامه‌هایی تعریف و چکش کاری و در گروه‌های کارشناسی ارائه شد و ۱۲ برنامه نهایی ،تامین اعتبار  و  تقدیم کنگره شد.

وی افزود: ۹۸۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها تعریف شده اما تا کنون مبلغی تخصیص داده نشده است در حالی که تا کنون زحمات زیادی کشیدند.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، گفت:کنگره برای ۱۴۰۲ پیش بینی شده و  باید تا جایی که امکان دارد در حداقل زمان طرح‌ها و پروژه‌ها را به پایان برسانیم و امیدوارم کمیته بانوان جز کمیته‌های برتر باشد. 

وی عنوان کرد: زنان ما کمتر از زنان استان‌های جنوبی  در زمان جنگ فعالیت نداشته‌اند اما فرصت نبوده که به این فعالیت ها پرداخته شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول