اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حادثه برای قطار مسافربری تهران - یزد در بادرود/ قطار جایگزین اعزام شد+ فیلم و عکس

قطار سریع‌السیر یزد - تهران به علت نقص فنی در منطقه بادرود نطنز متوقف شد.

حادثه برای قطار مسافربری تهران - یزد در بادرود/ قطار جایگزین اعزام شد+ فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز، قطار مسافربری سریع‌السیر از مقصد یزد به تهران در محدوده بادرود، به علت نقص فنی دچار حریق شده است.

 

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس یکی از واگن‌های این قطار دچار حریق شده است. پس از اطلاع از حادثه، آتشن‌شانی در محل حاضر و حریق را اطفا کرد.

 

 

این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته است و مسافران واگن، تخلیه شده و در ایستگاه قطار بادرود مستقر هستند. قطار حادثه دیده نیز توسط قطار یدک در حال انتقال به ایستگاه قطار بادرود است.

 

رضا عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این باره اظهار داشت: قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار ترن ست یزد- تهران اعزام شد تا مسافران را به تهران منتقل کند.

وی افزود: قطار یزد - تهران به شماره ۶۲۵، ساعت ۹و ۵۵ دقیقه صبح امروز، در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن سه موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مامورین مشکل برطرف شد و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

 

 

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ادامه داد: قطار ذخیره ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه از ایستگاه یزد حرکت کرده است تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند. مسافران یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده و خسارت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول