اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حلقه‌های صالحین بسیج اساتید باید در دانشگاه‌ها جریان‌ساز باشند

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حلقه‌های صالحین باید فعالیت خود را به لحاظ کمی و کیفی در قالب گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی، جریان‌شناسی احزاب، مشارکت حداکثری تقویت کنند.

حلقه‌های صالحین بسیج اساتید باید در دانشگاه‌ها جریان‌ساز باشند

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ اولین جلسه مسئولین حلقه‌های صالحین نهضت استادی بسیج با حضور معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به فلسفه شکل گیری حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه های صالحین نخبگانی مهم ترین و کارآمد ترین ظرفیت برای تعمیق باورهای اعتقادی و تقویت بنیه معنوی و افزایش سطح بصیرت در عرصه‌های دینی، سیاسی، اجتماعی و .. در جمع نخبگان و اساتید دانشگاه است.

وی تاکید کرد: حلقه های صالحین نخبگانی تفاوتهایی با سایر حلقه‌های صالحین در مساجد و امثال اینها دارد چرا که در حلقه‌های صالحین نخبگانی حلقه ها به صورت گفتگو محور هست و همه نخبگان به مباحث می‌پردازند شبهاتی را مطرح می‌کنند و حلقه ها در سطح دانشگاه‌ها می تواند جریان ساز باشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به دستورالعمل ساختاری و تشکیلاتی حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: ایجاد شورای عالی صالحین در سازمان بسیج اساتید کشور و تهیه محتوا و تحکیم بخشیدن از حیث تشکیلاتی به حلقه های صالحین و بروز رسانی دستورالعمل  ساختار حلقه های صالحین در سطح نخبگانی و اساتید از برنامه های پیش روی این معاونت می باشد .

 هاشمی به ماموریت حلقه های صالحین تا انتخابات اشاره کرد و گفت : تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حلقه های صالحین باید فعالیت خود را به لحاظ کمی و کیفی تقویت کنند و گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی،  جریان‌شناسی احزاب، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و مشکلات مهم جامعه مثل معیشت، مسکن، تورم آسیب‌های اجتماعی و امثال آن مهمترین اولویت های حلقه ها باشد.

وی گفت: از مهم‌ترین برکات و اثرات حلقه‌های صالحین خصوصاً در انتخابات ۱۴۰۰ این است که اعضای حلقه های صالحین با محتوا های ذکر شده در بین اقشار مختلف مردم و گعده های فامیلی ، محلی و ... تکثیر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول