اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۱۱ قطعه از اراضی دولتی استان البرز به ارزش ۲۴ میلیارد رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان البرز گفت: ۱۱ قطعه زمین به مساحت ۲۶۷۸ متر مربع در اراضی ملی به ارزش تقریبی ۲۴ میلیارد ریال در استان رفع تصرف شد.

۱۱ قطعه از اراضی دولتی استان البرز به ارزش ۲۴ میلیارد رفع تصرف شد

امیر خزایی، فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: طی یک ماه گذشته سال جاری ۱۱ قطعه زمین در استان البرز رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان البرز افزود: این رفع تصرف شامل ۱۱ قطعه زمین به مساحت ۲۶۷۸ متر مربع در اراضی ملی در مناطق مختلف استان البرز بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام شخم زنی و آماده سازی زمین و احداث بنا کرده بودند.

این مقام مسؤول یادآور شد: با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در مناطق مختلف استان البرز و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی رفع تصرف از اراضی دولت صورت گرفت.

خزایی اظهار کرد: ارزش تقریبی این اراضی بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال ارزیابی شده که با حضور به موقع زمین‌ها به دولت بازگردانده شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول