اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بارش باران در محورهای کندوان و کیاسر

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران در محورهای کندوان و کیاسر، هشدار داد: باتوجه به این شرایط احتمال رانش و ریزش در محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان وجود دارد.

بارش باران در محورهای کندوان و کیاسر

سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان و در گلوگاه‌های کنترل خودروها از حجم بیشتری برخوردار است.

وی گفت: همچنین از لحاظ جوی شاهد بارش باران در محورهای کندوان، کیاسر و شهرهای ساحلی غرب استان هستیم.

 سرپرست پلیس راه مازندران افزود: با توجه به شرایط جوی و بارش باران احتمال رانش و ریزش در محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان وجود دارد که لازم است توصیه‌های پلیس جدی گرفته شود.

این مسؤول با بیان اینکه معمولا پایان هفته‌ها شاهد افزایش حجم تردد در محورهای شمال هستیم، افزود: با توجه به این وضعیت ممنوعیت‌های کرونایی در محورها تشدید می‌شود.

عبادی با اعلام اینکه ممنوعیت‌ و کنترل خودروهای غیربومی در محورهای شمال کماکان تداوم دارد، گفت: ماموران پلیس راه در مسیرهای ورودی شمال حضور دارند و خودروها را کنترل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: در گلوگاه‌‌ها و مناطق ورودی استان که ماموران پلیس درحال کنترل محورها هستند توصیه ما به رانندگان صبور باشند و  آرامش خود را حفظ کرده و  از انحراف به شانه خاکی جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول