اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سند اردوگاه شهید باهنر تهران 2 هفته پیش به آموزش و پرورش بازگشت

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اردوگاه شهید باهنر رهن بانک بود ولی سند آن را دو هفته پیش گرفتند و به آموزش و پرورش بازگشت.

سند اردوگاه شهید باهنر تهران 2 هفته پیش به آموزش و پرورش بازگشت

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی و تربیتی دکتر نصیری در منطقه 10 آموزش و پرورش شهر تهران، با اشاره به رشد علمی در کشور، اظهار کرد: امروز جایگاه ایران از نظر تولیدات علمی، 14، 15 است یعنی در بین 200 کشور، رتبه 14 را داریم.

وی به رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: هیأت دولت چند وقت پیش لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجای ارائه داد و ما نیز هفته پیش، کلیات را تصویب کردیم و با عشق برای معلمان کار می‌کنیم.

منادی افزود: مجلس علاوه بر اعتبارات دولت، 2 هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش پیش‌بینی کرد و 15 هزار میلیارد تومان نیز برای رتبه بندی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان مردم را ناامید می‌کنند، ادامه داد: کارهای خوبی شده است مثلا شبکه شاد خوب عمل کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سند اردوگاه شهید باهنر تهران اشاره کرد و افزود: اردوگاه شهید باهنر رهن بانک بود ولی سند آن را دو هفته پیش گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول