اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دولت بزرگ‌ترین عامل سنگ‌اندازی بر سر راه سرمایه‌گذاران/ حمایت از تولید جدی‌تر گرفته شود

مسئول بسیج دانشگاه شهرکرد حمایت از اشتغال و تولید را در جامعه ضروری دانست و گفت: مسئولان بزرگ‌ترین عامل سنگ‌اندازی بر سر راه سرمایه‌گذار هستند و برای انجام یک کار ساده باید ساعت‌ها وقت مردم در ادارات تلف شود.

دولت بزرگ‌ترین عامل سنگ‌اندازی بر سر راه سرمایه‌گذاران/ حمایت از تولید جدی‌تر گرفته شود

ابوالفضل نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با توجه به لزوم حفظ بیت‌المال که امروزه در جامعه کمرنگ شده و استفاده نادرست از خودروهای دولتی گفت: عدم اطلاع از موارد استفاده خودروهای دولتی و لزوم وجود این خودروها در ادارات باید برای مسئولان تبیین شود چرا که حس می‌شود برخی از آن‌ها از احکام استفاده از آن خبر ندارند.

مسئول بسیج دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: زهد و پاکدستی مسئولان الگوی خوبی برای مردم است و با رعایت مقررات در مسئولان بالادستی مسئولان استانی هم به این امر تشویق می‌شوند و آن‌ها را سرمشق قرار می‌دهند و اینگونه مردم می‌توانند به مسئولان اعتماد کنند و به جامعه امیدوار شوند.

نیازی با اشاره به لزوم ساده‌زیستی مسئولان بیان کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که راه حکومت‌داری اسلامی این نیست و باید خانه‌های بالاشهری و ماشین‌های لوکس و تجمل‌گرایی را کنار بگذارند و با اصلاح تفکر نگذارند تجمل‌گرایی به جای اسلام‌گرایی وارد کار شود و توجه داشته باشید ورود در زمینه اسراف سیری‌ناپذیر است و پس از مدتی به عادتی بزرگ تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت قرار دادن عدالت به عنوان محور کارها افزود: عدالت به خصوص در زمینه آب که امروز یکی از مسائل مهم برای استان است باید به صورت علمی بررسی شود و لازم است برای اجرای عدالت روشنگری شود تا مردم در کنار چشمه‌های آب از داشتن آب شرب محروم نباشند.

نیازی حمایت از اشتغال و تولید را در جامعه ضروری دانست و گفت: مسئولان بزرگ‌ترین عامل سنگ‌اندازی بر سر راه سرمایه‌گذار هستند و  برای انجام یک کار ساده باید ساعت‌ها وقت مردم در ادارات تلف شود و لازم است با اصلاح این وضع و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران زمینه را برای ایجاد اشتغال فراهم کنیم تا بتوانیم مسئله بیکاری در استان را نیز تا حد زیادی برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مسئله آب ناشی از عدم مدیریت در استان است، بیان کرد: سوءمدیریت در استان کاملا مشهود است چه در حوزه آب چه در حوزه‌های دیگر از جمله مسئله مرغ و نهاده‌های دامی که فروش نهاده‌ها در بازار آزاد و توسط واسطه‌ها گرانی‌ها و کمبودهای زیادی را ناشی شد که هرج و مرج و ثبات ارزی را به وجود آورد که باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول