اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اساتید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد: ادامه فتح خرمشهر به آزادسازی قدس می‌انجامد

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

اساتید بسیجی کهگیلویه و بویراحمد: ادامه فتح خرمشهر به آزادسازی قدس می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: سوم خرداد سالروز حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر مظهر مقاومت سلحشورانه و دفاع غیور مردانه ملت مسلمان ایران  در برابر تمام جهان کفر و نفاق بود.

عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس که آزادی خرمشهر را پس از ۵۷۵ روز در سوم خردادماه سال ۶۱ رقم زد ضربه ای مهلک و تعیین کننده را بر پیکر رژیم بعثی – صهیونیستی صدام و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن به ویژه آمریکای تروریست پرور وارد ساخت.

جشن پیروزی مقاومت فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت مسلمان ایران یاد آور پیام الهام بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه بخش بودن مقاومت و  پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است.

پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد دوازده روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

نبرد پیروزمندانه اخیر نشان داد مقاومت در صحنه نبرد با غاصبان و ایستادگی در مقابل زورگویی های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید مقاومت تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

در متن این بیانیه آمده است: ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد سالروز  آزادسازی خرمشهر قهرمان و پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه را به همه  مجاهدین و دوستداران جبهه مقاومت اسلامی تبریک عرض می کنیم و پیروزی مقاومت فلسطین را نوید دهنده آزادسازی قدس شریف دانسته و به پادگان  تروریستی صهیونیستی اعلام می کنیم که عملیاتی که تحت عنوان بیت‌المقدس از خرمشهر قهرمان آغاز شد تا فتح  بیت‌المقدس و آزادسازی همه سرزمین‌های فلسطین ادامه خواهد داشت.

به روح همه شهدا و مجاهدین جبهه مقاومت اسلامی از خرمشهر تا  بیت‌المقدس درود می فرستیم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که با نزدیکی قلوب مسلمانان جهان و همبستگی جوامع اسلامی و ملت های آزادیخواه در برابر رژیم جعلی در آینده ای نزدیک با آزادسازی قدس به عنوان  قبله اول مسلمانان جهان  نماز وحدت را به امامت حضرت ولی عصر( عج) در بیت المقدس اقامه نماییم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول