اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

واکسیناسیون ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال در لرستان علیه کرونا

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به انجام واکسیناسیون سالمندان در لرستان، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال در استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال در لرستان علیه کرونا

مریم کوشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به انجام واکسیناسیون سالمندان در لرستان، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال در استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۲۸ درصد افراد بالای ۷۵ ساله در استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان به واکسیناسیون سالمندان ۷۰ سال به بالا در استان همزمان با سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ و ۷۵ ساله که موفق به دریافت دوز تزریقی نشده‌اند، ادامه دارد.

کوشکی با تاکید بر اینکه تجهیزات، فضا و نیروی انسانی بیشتری برای انجام واکسیناسیون در استان لازم است، افزود: در همین راستا جلسات متعددی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برگزار شده که امید می‌رود هر چه زودتر شرایط برای انجام واکسیناسیون گسترده فراهم شود.

وی، آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا و همچنین تعداد بستری شده‌های مشکوک و قطعی به این ویروس را به ترتیب ۱۱۴ هزار و ۷۰۵،  ۱۸۲۳ و ۵۴۰ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول